خبرهای داغ:
پروژه کانال انتقال آب کشاورزی روستای پایین روچ به طول 2 کیلومتر با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر استان قزوین، جانشین قرارگاه پیشرفت و ابادانی قزوین، رییس کمیسیون اصل 90، فرماندار شهرستان قزوین و دیگر مسئولین استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پروژه کانال انتقال آب کشاورزی روستای پایین روچ به طول 2 کیلومتر با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر استان قزوین، جانشین قرارگاه پیشرفت و ابادانی قزوین، رییس کمیسیون اصل 90، فرماندار شهرستان قزوین و دیگر مسئولین استانی افتتاح شد.

داود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 در جمع مردم روستای پایین روچ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای این روستا اظهار کرد: امروز سپاه باعث عزت و اقتدار ملی است به طوری که سپاه با سرنگونی پهباد امریکایی توانست حیرت دنیا را برانگیزد.

وی افزود: طی جلساتی که در کمیسیون اصل 90 جلساتی با سُفرای کشورهای مختلف داشتیم؛ کشورهای صاحب قدرت مانند روسیه از توانمندی و تکنولوژی ایران تعجب می کردند که چگونه توانستیم یک پهباد فوق پیشرفته ای که قابل ردیابی نبود را سرنگون کنیم.

این مسئول ادامه داد: مهمتر از آن تصمیم و اراده برای هدف گرفتن پهباد بود که بسیار قابل تحسین است که قطعا شهامت و اراده زیادی در آن وجود داشت و تصمیم شجاعانه ای که ملت ما را سربلند کرد و توسط فرماندهی کل قوا اتخاذ شد و موجب سربلندی کشور ما در دنیا شد و این حرکت کشور را بیمه کرد.

محمدی با بیان اینکه سرنگونی پهباد کشور را در مقابل ابرقدرت های دنیا بیمه کرد، گفت: در کنار این اقتدار این دغدغه هم قابل ستایش است که قرارگاه پیشرفت آبادانی به مناطق کم برخوردار و محروم خدمات رسانی می کند و آستین بالا می زند و جاهایی که عدالت برقرار نشده را توسعه می دهند ؛ به همه روستا ها خدمات رسانی می کنند.

رییس کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: انسجامی که بین دولت و نیروهای مسلح و مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام قابل تقدیر است به طوریکه مردم روستای پایین روچ 170 میلیون تومان از یک پروژه 270 میلیونی را خودشان هزینه کردند که تقریبا 55 درصد هزینه مردم بوده است و نشان دهنده همت والای مردم است.

رییس کمیسیون اصل 90 در پایان گفت: باتوجه به اینکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم برخوردار است و اقدامات امروز سپاه و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای همین وظیفه است تا به نوعی امکانات به شکل عادلانه ای در همه جا توزیع شود.
وی از زحمات و تلاش های قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در محرومیت زدایی در مناطق الموت شرقی ، الموت غربی و طارم انجام داده است ، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها