خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع مقدس یک مدرسه برای پیشرفت واخلاص است که امروز بسیاری از پیشرفت ها را مدیون شهدا وخانواده های آنها هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۸۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مجلس خبرگان رهبری، مسئولین استانی و مردم انقلابی شهر اقباليه برگزار گردید.

حجت السلام تلخابی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری به تشریح سخنان رهبری در مورد دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: توکل امام(ره) به خداوند متعال در زمان آغاز جنگ و در طول هشت سال دفاع مقدس، به‌رغم همه مشکلات و کمبودها و فشارها، یک موضوع شگفت‌آور بود که باید این توکل امروز نیز در همه عرصه‌ها وجود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یک مدرسه برای پیشرفت واخلاص است که امروز بسیاری از پیشرفت ها را مدیون شهدا وخانواده های آنها هستیم.

تلخابی عنوان کرد: امروز نیز راه پیشرفت وشهادت باز است واهداف وآرمانهای شهدا امروز در جامعه زنده است وشهید حججی وشهدای مدافع حرم مصداق همین راه هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری قزوین با تشریح وقایع عاشورا، هدف اصلی امام حسین(ع) را هدایت مردم دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس را در ادامه این راه است که امروز نیز این آرمان‌ها زنده است.

وی بیان کرد: امروز همه باید بیانیه گام دوم انقلاب را مطا لعه کنند که نقشه راه امروز است و نگاه امروز نظام و انقلاب به جوانان است که آینده به دوش آنهاست وساختن آینده ایی روشن برای انقلاب وظیفه این جوانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها