خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان قزوین

يک کشته در تصادف مرگبار اسکانیا با وانت نیسان

بیگلری گفت: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد یک دستگاه کشنده اسکانیا با یک دستگاه وانت نیسان برخورد و راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف کشته شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

سرهنگ "نصراله بیگلری" رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ خودرو در لاین شمالی آزاد راه "قزوین –زنجان " حوالی "ضیاء آباد" بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد یک دستگاه کشنده اسکانیا با یک دستگاه وانت نیسان برخورد و راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف کشته شد.

رئیس پلیس راه استان ضمن اشاره به اینکه علت تصادف از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت نیسان اعلام شد. به رانندگان توصیه کرد: عدم توجه به جلو ناشی از عوامل متعددی از جمله سرعت غیرمجاز، عدم توجه به وسیله نقلیه مقابل، خواب الودگی، عدم رعایت فاصله مجاز و ایمن، و عدم مهارت کافی در هدایت و کنترل وسیله نقلیه است. لذا رانندگان گرامی در زمان رانندگی می بایست دقت کامل داشته باشندتا ان شا الله شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

واژگونی پراید، یک کشته و یک مصدوم در قزوین بر جای گذاشت

سرهنگ بیگلری در ادامه در خبر دیگری بیان کرد: در پی کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقع یک فقره سانحه رانندگی در محور "کرج-قزوین" بعد از پمپ بنزین "خلخالی" ماموران انتظامی و پلیس راه سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری پراید واژگون که بر اثر این سانحه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو مصدوم که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

رئیس پلیس راه استان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهمترین دلیل بروز این حادثه بوده است.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها