خبرهای داغ:

دوره آموزش مبلغین بومی استان سمنان برگزار شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری دوره آموزش مبلغین بومی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۴۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی اظهار کرد: دوره آموزش مبلغین بومی استان سمنان با حضور مبلغین بومی، مشاورین مراکز وقف، ائمه جماعات بقاع متبرکه، مدیران مراکز فرهنگی و قرآن بقاع متبرکه استان برگزار شد.
وی بابیان اینکه این دوره آموزشی در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، افزود: اولین برنامه در این دوره آموزشی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سلطانی استاد ویژه وقف و ناظر سازمان برگزار شد و پس از ایراد سخنرانی مباحثی نیز به‌صورت کارگاهی بیان شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: طرح پرسش توسط مبلغین و شرکت‌کنندگان در دوره و ارائه مباحث تخصصی در حوزه وقف و پاسخ به پرسش‌های مطروحه توسط سخنران از دیگر برنامه‌ها در بخش اول این دوره آموزشی بود.
وی در ادامه گفت: در دومین بخش از این دوره آموزشی با حضور و سخنرانی دکتر امین محمد پور برگزار شد.
حجت‌الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: استاد بخش دوم دوره آموزشی که از روان‌پزشکان معروف کشور و از حافظان قرآن کریم است، در قالب طرح مباحث مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی و نیز تربیت فرزند مباحثی را مطرح نمود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان در دوره واقع شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها