جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج):
جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش طلایه داران مقاومت در زنجان برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۷۹۴۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش سرویس جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، رقیه امیرخانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  اظهار داشت:زنان در دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشتند وبه فرموده امام خمینی (ره)زبان از ایثارگری زنان قاصر است.

وی با اشاره به اینکه  زنان علاوه بر این که فرزندان، همسران، برادران و پدران خود را به مشارکت در دفاع مقدس تشویق می‌کردند، افزود:  نقش زنان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندانشان به جهت حضور در جبهه و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ دفاع مقدس بود .

وی ادامه داد: همین بانوان شجاع در برابر سختی ها و مشکلات کشور ایستادگی کردند که نمونه بارز آنها را می‌توان در مادران، همسران و فرزندان شهدا مشاهده کرد که به واسطه همین مقاومت و  فداکاری هاست که امروزه توانستیم به آرامش و موفقیت دست یابیم.

امیرخانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که زنان پرچمداران جنگ نرم هستند، افزود:امروز ما در مقابل تهاجم فرهنگی هستیم وجبهه ای که دشمن ترسیم کرده خاکریز مقدم این جبهه بوده وافسران وسرداران مقابله با جنگ نرم زنان هستند که می بایست کارهای جهادی بکنند.

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)بیان داشت: دفاع مقدس عرصه‌ای بود برای ظهور و بروز اسطوره‌های تاریخی، به گونه‌ای که زن ایرانی هویت و شخصیت مستقل خویش را در عرصه این مجاهدت‌ها به رخ جهان کشاند و تعریف غرب و شرق از زن را دستخوش تغییر کرد و الگوی سوم زن مسلمان را با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)وحضرت زینب(س) را به جهان معرفی کرد.

این مسئول در پایان از برگزاری همایش طلایه داران مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روز 7مهرماه سال جاری خبر داد و افزود :این همایش با هدف تبیین الگوی سوم زن مسلمان وبا سخنرانی دکتر تجلی وبا حضور بانوان  در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات