خبرهای داغ:
مسوول بازرسی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
اولین یادوراه شهدای روستای طوینان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۴۳۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش بسیج، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اولین یادوراه شهدای روستای طوینان بخش طارم سفلی با حضور سردار مشیدی مسوول بازرسی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد این محل برگزار شد.

سردار مشیدی در این مراسم باتبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت. شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند بلکه این ما هستیم که نیاز به یادآوری رشادت های شهدا داریم و با برگزاری این یادواره ها بدنبال الگو گرفتن از شهدا هستیم و می باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این یادواره ها بدنبال سه هدف هستیم که اول، این امانتی(انقلاب اسلامی) که بما سپردند را بخوبی پاسداری کنیم، دومین هدف این است که وصایای شهدا را که معمولا در شب های عملیات نوشتند را اجرا کنیم و سومین هدف اینکه به خانواده های شهدا بگوییم که مدیون شما و فرزندان شهیدتان هستیم.

مسوول بازرسی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هر انقلابی در خطر است، انقلاب های الهی برای این پیروز نمی شوند که اولین دلیل آن نفوذ خواص بی بصیرت در ارکان قدرت در آن انقلاب است، دومین دلیل غفلت مردم آن جامعه است.

این مسوول افزود: دلیل های بعدی شکست انقلاب های الهی، نفوذ بیگانگان در جامعه اسلامی می باشد و نهایتا یاران امام را استحاله کردند و امام تنها ماند ،پس اگر ما می خواهیم، باید این امانت را پاس بداریم مواظب باشیم غافل نباشیم.

وی تصریح کرد: کفر و نفاق برای از بین بردن انقلاب ما تلاش می کنند و همه نوع بلا بر سر کشور آوردند از ترور، تخریب، براندازی، کودتا و.... استفاده کردند ولی نتوانستند چون ما ولایت داریم .

سردار مشیدی یادآور شد: کل شرق و غرب و برخی کشورهای اعراب جنگ را به کشور ما تحمیل کردند تا انقلاب ما را شکست دهند ، این ها تاریخ قبل از انقلاب کشور ما را می دانستند که اگر حمله کنند می توانند به راحتی کشور مارا تصرف و شکست می دهند سلاطین نالایق ما کشور ایران به آن بزرگی را از دست داده بودند، غافل از این که کشور ما تغییر کرده است نظام شاهنشاهی از بین رفته و نظام نورانی الهی روی کار امده است، اینها این را نمی دانستند.

مسوول بازرسی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: از ۸۱ کشور به مردم تازه انقلاب کرده ما حمله کردند، این جنگ در جنگ های جهانی مدت ان طولانی تر از بقیه جنگ ها می باشد، ما در طول جنگ از ۱۷ کشور اسیر گرفتیم، همه اینها زیر سر کشور امریکاست که صدام را تحریک کرده بودند.

وی گفت: این همه شهید و جانباز دادیم ولی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم واین یک دفاع مقدس است ، چهل سال است که امریکا دایما برای ما دردسر درست میکند و چهل سال است که دایما شکست میخورد .

سردار مشیدی در خاتمه عنوان کرد: امروز پهباد امریکایی را در ارتفاع ۵۲ هزار پایی زدیم که کشور روسیه و چین تعجب کرده بودند، شما(امریکا) بارها در کشور فتنه ایجاد کرده اید ولی باز شکست خورده اید این انقلاب فرماندهی اش امام زمان(عج) است و وابسته به مکتب اسلامی است.

در پایان از خانواده های شهدای این روستا تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است: روستای طوینان ۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها