خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار برگزاری بسیج خوزستان زر شادگان : غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط پرسنل ناحیه و حوزه مقاومت بسیج یک شهری(بیت المقدس) و حضور بسیجیان جهت غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

پاسدار جنامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهری اظهار داشت: این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به راه و آرمان شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

شایان ذکر است: این برنامه با حضور بسیجیان و مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان با قرائت فاتحه نثار شهدای گمنام شهرستان و عطرافشانی مزار شهدا با گل و گلاب و برپایی ایستگاه صلواتی و قرائت زیارت عاشورا در کنار مزار شهدا برگزار گردید.

 

برگزاری یادواره شهدای خنافره در شهرستان شادگان
 
همچنین  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان یادواره شهدای خنافره با حضور حجت الاسلام والمسلمین شرفی امام جمعه محترم شهرستان، سرهنگ پاسدار صادق منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، فرماندار‌، نماینده شهرستان، بخشدار خنافره و ، نماینده محترم، ریس کمیته امداد امام خمینی، و دیگر مسئولین ادارات و نهادها، شیوخ، بزرگان در بخش خنافره روستای سالمی برگزار شد.
 
پاسدار عبدالغنی گرناوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خیبر در گفتگو با روابط عمومی ناحیه شادگان ابتدا به آیه شریفه 
《وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ》 اشاره نمودند و افزودند: ما نباید این شهدا را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده بپنداریم ، بلكه شهدا زنده و ستارگان آسمانند ‌که تا ابد‌ فروغشان را برما وآیندگان ‌روشن خواهد کرد.
 
ایشان افزودند: شهداء غیرتمندایران بودند ‌که نگذاشتند حتی ذره‌ای از خاک پاک کشور عزیزمان ‌به چنگال دشمن بیفتد و اکنون به پاس همه آن رشادت ها و شهادت طلبی ها یاد و خاطره شان را گرامی می داریم.
 
گرناوی در ادامه از حضور کلیه عزیزانی که با حضورشان در این یادواره باعث شد تا از شهدای هشت سال دفاع مقدس یادی کنیم و قدمی هرچند کوچک در این راه بگذاریم تقدیر و تشکر نمودند.
 
شایان ذکر است در پایان برنامه با تقدیم هدایا از خانواده‌های شهدای خنافره تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها