خبرهای داغ:
کلاس اخلاق ویژه کارکنان رسمی و وظیفه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا اکبر مظاهری با موضوع شرح دعای دوازدهم صحیفه سجادیه امام سجاد (علیه السلام) در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام و المسلمین مظاهری بودانی در نشست اخلاقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقرار و اعتراف در روابط اجتماعی  ما موثر است و 2 موضوع در بحث اعتراف وجود دارد که  اعتراف به نعمت های الهی و اعتراف به معصیت و گناهان و کفران نعمت های الهی انسان است.

حجت الاسلام مظاهری افزود: همه چیز ما از آن خداست و اطاعت پذیری فقط از خدا است و باید فقط در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم وباید اعتراف به گناهان  و طلب بخشش در پیشگاه  و محضرخداوند و از جانب خداوند داشته باشیم .

مظاهری اظهار داشت: گناه مانع استجابت دعا می شود که آدمی را به بلا و گرفتاری و عذاب دچار می کند و یکی از بهترین و اصلی ترین امر الهی برای سعادت انسان در همه ابعاد نماز است و اگر فریضه نماز در جامعه ما فرهنگ سازی شود خیلی از مشکلات و گرفتاری های جامعه ما حل خواهد شد و نماز عمود دین است که نجات دهنده انسان از آتش می باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها