خبرهای داغ:
محمد گل زاده
همزمان با هفته دفاع مقدس؛
همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی،بسیج،مسئولان، خانواده معظم شهدا، روحانیون و اقشار مختلف مردم قبور شهدای دارالسلام دارالمومنین کاشان غبارویی و گلباران شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیج، خانواده معظم شهدا، روحانیون و اقشار مختلف مردم قبور شهدای دارالسلام دارالمومنین کاشان غبارویی و گلباران شد.

در این مراسم که نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای  دادگستری، ارشاد، بنیادشهید امورایثارگران و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان نیزحضور داشتند؛ رضوان نژاد، از پیشکسوتان جبهه و جنگ، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، شهدا را چراغ راه هدایت ما به‌سوی حقیقت مطلق دانست و گفت: هر کس از مسیر شهدا خارج شود گمراه خواهد شد.

وی امنیت و آسایش کشور را مدیون فداکاری تمام افرادی که خالصانه تمام هستی خود را وقف دین و ارزش‌های الهی کردند دانست و گفت: وظیفه‌ داریم برای همیشه تاریخ یاد و نام شهدا را زنده نگه‌داریم.  

رضوان نژاد، حرکت در مسیر شهدا تحت زعامت ولایت‌فقیه امام خامنه ای(مدظله العالی) را آرمان حقیقی همگان دانست و گفت : باید در این مسیر روشن بی‌وقفه تلاش و همت  خود را در دستورکار قرار دهیم.

معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد : فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آن‌ها بر کسی پوشیده نیست و باید مسئولان و مردم قدردان آن‌ها باشند.

شهرستان کاشان دردوران انقلاب و دفاع مقدس بیش از۱۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که ۷۰  نفرآنها شهدای مدافع حرم هستند، ضمن اینکه تعداد آزادگان این شهرستان ۱۹۳ نفر و جانبازان آن بیش از ۳۸۱۲ نفر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها