خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس نماز وحدت با حضورامام جمعه موقت شهرستان، مردم و جمعی از مسئولان ادارات، نهادهای شهرستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تشریح برنامه انجام شده در هفته دفاع مقدس گفت: نماز وحدت بین مردم و مسئولان در روز سه شنبه طبق رسوم هر هفته به میزبانی اداره یا نهادی با هدف انسجام و وحدت مردم و مسئولان باغملک دست در دست هم این فریضه الهی را انجام دادند تا خدمت بیشتر به مردم را به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی تحکیم ببخشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری هر مملکتی سرمایه‌ای دارد و سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که از همه نقش‌آفرینان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل شود

موسوی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهداست، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح نواحی و پایگاه‌های بسیج باغملک برگزار می‌شود

سرگرد موسوی برگزاري نماز وحدت با حضور مسئولين را بسيار حائز اهميت دانست و گفت:اقامه نماز وحدت ادارات به منظور ايجاد تعامل و ارتباط مسئولين شهرستان در جهت تسهيل در امور اجرايي و فرهنگي در اين شهرستان اقامه مي شود.

وي افزود:هر هفته نماز وحدت ادارات و نهادهاي دولتي با حضور مردم و مسئولين در یکی از ادارات برگزار مي شود و اين در تعامل و همكاري بين ادارات و نهادها براي رفع مشكلات و تسريع در انجام امورات مردم بسيار مؤثر خواهد بود.

 

بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
دیدار بخشدار و فرمانده حوزه  بسیجصیدون با خانواده شهدا
 
 
همچنین فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر و جمعی از بسیجیان بخش صیدون از خانواده شهید برمزن در صیدون دیدار کردند.
 
در این دیدار محمد رضا اخواست بخشدار صیدون  با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا و خدمت به مردم از خانواده شهدا خواست که خدمتگذاران ملت را دعا کنند تا در مسیر پیشرو موفق باشند.
 
سروان پاسدار عبدالله رفیع نژاد فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون نیز با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به همت بسیج و بسیجیان بر تداوم راه شهدا در قول و فعل تاکید کرد.

 

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغملک
 
همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک با حضور بسیجیان از بیمارستان شهید طباطبایی به سمت فلکه بختیاری  برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و  با حضور بسیجیان ،پاسداران کارکنان ادارات و نهادها  از  بیمارستان شهید طباطبایی به سمت فلکه بختیاری  برگزار گردید
در جریان برگزاری این همایش پیاده روی سرگرد پاسدار صادق راسته زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: امروز شاهد استقبال خوب دانش اموزان بسیجی و  خانواده های محترم از همایش پیاده روی هستیم.
وی افزود: جنگ در هیچ جا قابل ستایش نیست اما دفاع مقدس همواره قابل ستایش بوده و پاسداشت آن بر همه ما و آیندگان لازم و ضروری است.
 
جانشین ناحیه باغملک تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، مظهر همبستگی، انسجام و وحدت بود و این همبستگی در همه جا و حتی تشییع پیکر شهدا مشاهده می‌شد.
در پایان این همایش به بیش از 30 نفر از شرکت کنندگان حاضر جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا شد.
این همایش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ،فرمانداری ،اداره ورزش و جوانان شهرستان، کانون بسیج ورزشکاران، شهرداری و شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها