خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، گردهمایی بزرگ رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان هندیجان با دعوت از رزمندگان و فرمانده تیپ امام صادق (ع) واز یادگاران دوران فتح وظفر و مدافعان حرم آل الله وبا امام جمعه ، معاون فرماندار و بسیجیان در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم در جمع رزمندگان اسلام اظهار کرد :از حضور همه شمارزمندگان اسلام شهرستان هندیجان دراین گردهمایی که موجب بازگویی خاطرات بیاد ماندنی آن دوران هشت سال دفاع مقدس است تقدیر و تشکر می کنم .

وی افزود : در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت ها و حماسه ها شماها آفریدید و موجب پیروزی در جبهه با یاری خداوند متعال شدید و شهدا با نثار جان و هستی خود در مقابل دشمن ایستادگی نمودند دشمنی که با پشتیبانی کشورهای جهان از نظر مالی و انسانی و تجهیزاتی بر علیه کشور نو پا که تازه پیروز شده بود و انقلاب شده را حمله کردند ولی ملت ایران و رزمندگان و شهدا در مقابل این دشمن تا دندان مسلح مبارزه نمودند و پیروز شدند.

در ادامه گزارش ،سردار پاسدار محمد تقی صفری فرمانده تیپ امام صادق (ع)در گناوه استان بوشهر ضمن تقدیر از رزمندگان اسلام و ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت : ما هر چه داریم از رهنمودهای امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری است ، در جنگ هشت ساله شما رزمندگان اجازه تجاوز به دشمن را ندادید و همه هستی خود را برای پیروزی انقلاب تقدیم کردید و این ها ارزشمند است.

وی افزود: ما هر چه داریم از شهدا و امام راحل داریم ، دشمن با تمام تجهیزات جنگ را آغاز کرد ولی ملت ایران جواب این همه گستاخی های رژیم بعثی و دیگر مزدوران را داد و از آب و خاک ایران با تقدیم شهدای والامقام ایستادگی نمود و همچنان این مقاومت ها در مقابل استکبار جهانی ادامه دارد.

وی بابیان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگویی یاد و خاطرات گفت: خاطرات شهدا و رزمندگان بایستی به عنوان یک الگوی مناسب در میان نسل های کنونی و آیندگان به شایستگی ترویج داده شود و بدانند که رزمندگان برای دفاع از کشور از تمام هستی خود گذشتن تا دشمن نتواندبه تجاوزهای خود ادامه بدهد و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام هیچ گاه از یاد ها نمی رود .

در ادامه گزارش خبری ، امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تقدیر از حضور رزمندگان در گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : شما رزمندگان موجب عزت و افتخار برای همه ماها هستید و دشمن متجاوز را شکست دادید و همچنان پای آرمان های خود ایستاده اید و انقلاب اسلامی ایران یا تمام قدرت و پشتیبانی ملت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: گرامی میدارم یاد و خاطره شهدا، شهدایی که آگاهان به ندای امام لبیک گفته و برای سربلندی ایران و احیای اسلام از جان خود گذشتند و بایستی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های سومی و چهارمی که دوران هشت ساله را ندید ن با بهترین روش فرهنگی منتقل و آگاه نمود.

در پایان گردهمایی ، شعر خوانی حماسی و اقامه نماز مغرب و عشا ء به همراه صرف شام در ناحیه سپاه برگزار شد و از حضور همه رزمندگان هندیجان تقدیر و تشکر شد‌.

در ادامه برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور ، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در شهرستان هندیجان با حضور بسیجیان، تعدادی از مسئولان محلی ، خانواده های معظم شهدا و ایثار گر با شکوه خاصی برگزار شد و همچنین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و پیشکسوتان رزمنده بسیجی هندیجان از تعدادی از خانواده های شهدای شهری وروستایی دیدار شد و درادامه با هماهنگی از رزمندگان پیشکسوت بسیجی شهرستان هندیجان دیدار و تجلیل بعمل آمد.

 

همچنین بیانات فرمانده محترم لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (ع)خوزستان

۱- یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست ندادیم.
۲-باعث بیداری کشورهای اسلامی و مظلوم شدیم.
۳- قدرت اسلام و ایران را به ابرقدرت ها نشان دادیم تا دیگر جرأت حمله به ایران را نداشته باشند.
بنا بر این در حال و در همه ی زمان ها (جهت قدردانی از شهدا و رزمندگان و آزادگان و نیز خانواده صبور آنان و برای الگوسازی و پرورش نسل جوان که نیاز به قهرمانان راستین دارند ) لازم است که در نکو داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و قدر دانی از رزمندگان و آزادگان و خانواده معظم آنها بکوشیم.
سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم
سلام بر دلاورانی که قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم
سلام بر مجاهدانی که به خاک افتاند تا ما به خاک نیفتیم .

هفته دفاع مقدس یادآوری استقامت و پایداری بهترین انسان‌ها در مقابل با یزیدیان (استکبار جهانی) که به زعم خودشان می خواستند انقلاب نوپای اسلامی را متزلزل کنند ولی بنابر مشیت الهی و ثبات قدم مقلدان امام(ره) در هشت سال دفاع مقدس همه محاسبات آنها بهم خورد و به اندازه یک وجب اجازه ندادند خاک اسلامی بدست متجاوزان بیفتد. قطعا عزت، امنیت و استقلال نظام اسلامی همچنان در ابعاد گوناگون مرهون ایثارگری ایثارگران است که الحمدالله ملت فهیم ایران با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب می رود که وعده الهی را مبنی بر باطل شدن طاغوت ها عملی نماید و دفاع همچنان باقیست آن هم به خاطر ایستادگی ملت در کنار ناخدای انقلاب برای تسخیر دلها، افکار و بیداری ملت های مظلوم که خروجی آن می شود تمدن سازی و یا همان گفتمان مهدویت جوانان و نوجوانان و نسل جدید سپاه پاسداران، رزمندگان لشکر 7 ولی عصر(عج) خوزستان افتخار دارند که برای انجام ماموریت های رزمی جهادی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به این عزت و اقتدار نائل آیند و در کنار همه ارکان حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از فرامین الهام بخش فرماندهی کل قوا تبعیت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها