خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مجموعه قرارگاه پیشرفت خدمترسانی را وظیفه خود می داند

برین در مراسم افتتاح کانال آب کشاورزی روستای پایین روچ دهستان زوارک الموت شرقی گفت: مجموعه قرارگاه امروز در کنار دولت مردان و خدمت گزاران در کنار مردم به مشکلات روستاها رسیدگی میکند؛ ما خدمات رسانی را وظیفه خود می دانیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حمزه برین  در مراسم افتتاح کانال آب کشاورزی روستای پایین روچ دهستان زوارک الموت شرقی گفت: تیم قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در مناطق روستاهای محروم خدمت رسانی می کنند از نظر سنی دفاع مقدس را درک نکرده اند ولی در طی مسیر خدمت رسانی به محرومین به درک یک رزمنده دفاع مقدس رسیده اند و از آرمانهای انقلاب برای جامعه عمل پوشاندن به وظیفه خود ایثارگری های فراوانی داشته اند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: نتیجه همه ایثارگری های دفاع مقدس به عزت جمهوری اسلامی تبدیل شد و ایران اسلامی به این جایگاه رسید به طوری که در گذشته با اشاره یک سفیر ابرقدرت های دنیا در همین کشور شاه را تعویض می کردند در خیلی از کشورهای دنیا که زیر بیرق بلوک شرق و غرب بودند به واسطه این ابر قدرت ها تعیین تکلیف می شدند.

برین خاطر نشان کرد: امروز به واسطه برکت خون شهدا و ایثارگری رزمنده ها و مجاهدان دفاع مقدس تعیین کننده خیلی از مناسبت های سیاسی و اجتماعی در خاورمیانه و حتی دنیا شدیم.

وی بیان کرد: امروز دولت های غربی التماس می کنند لحظه دیدار با رییس جمهور و حاکمان ایران داشته باشند چرا اقتدار ملت ما را دیدند.

این مسئول بیان کرد: شهید رسول عالم باقری یکی از جوانانی است که بدون اینکه زمان دفاع مقدس را درک کرده باشد با الگوگیری از خصوصیات اخلاقی رزمنده های دفاع مقدس، شب و روز تلاش می کرد؛ تمام تیم قرارگاه با اعتقاد به راه شهدا حرکت میکنند ، اما شهید رسول عالم باقری توفیق یافتند و در این مسیر جان خود را فدا کردند تا الگوی رزمندگان ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: مجموعه قرارگاه امروز در کنار دولت مردان و خدمت گزاران در کنار مردم به مشکلات روستاها رسیدگی میکند؛ ما خدمات رسانی را وظیفه خود می دانیم.

وی تصریح کرد:اینکه ما در کنار مردم باشیم و مسائل و مشکلات روستا را به تناسب خود روستا احصاء کنیم و در راستای رفع آن مشکل قدم برداریم، وظیفه خود می دانیم؛ این همکاری و همراهی بین مجموعه سپاه و دولت موجب شد بتوانیم از ظرفیت درست مردمی هم بهره مند شویم.

 

این مسئول اظهار کرد:امام خمینی (ره) با دست خالی اما با تکیه همین مردم طاغوت را شکست؛ طاغوتی که تا خون ما مسلح شده بود، به طوری که حتی اسم شاه وحشت به جان مردم روستا می انداخت؛ اما با کمک خدا و قدرت مردمی و رهبری الهی امام ، شاه را با آن عظمتش بیرون کرد.

وی ادامه داد:امروز بعد از 40 سال انقلاب ما برای شکستن غول های تحریم و تهدید و مشکلات اقتصادی باید به توان و قدرت تمام نشدنی مردمی تکیه کنیم؛ چرا که با همت خود مردم و تدبیر مجمموعه سپاه و دولت امروز به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ما در منطقه الموت شرقی 24 پروژه را با همکاری مردم شناسایی و احصاء کردیم و از میان 35 روستای زوارک به تناسب و مطالعاتی که انجام شد و حضور میدانی تیم قرارگاه ، 24 پروژه طی یک سال گدشته به همت مسئول دهستان آقای عباسی ، سروان شعبانی حوزه بسیج ، بخشدار معلم کلایه و مردم 22 پروژه را اتمام رساندیم که امروز به صورت نمادین 4 پروژه افتتاح می شوند.

برین اظهار کرد: از 22 پروژه 865 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که از این میزان 387 میلیون تومان با مشارکت خود مردم بوده که نشان از قدرت مردم بوده است چرا که باوجود محدودیت منابع و گستردگی هایی که وجود دارد اگر مشارکت وجود نداشت ما به این سرعت به این دستاوردها نخواهیم رسید.

وی افزود: با مشارکت دولتمردان حدود 184میلیون تومان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی 344 میلیون توانستیم این پروژه ها را پیش ببریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات نیاز به کمک همه جانبه مردم است چرا که به واسطه حل مشکلات روستایی زمین های کشاورزی زیر کشت خواهند رفت و سود آن به جامعه می رسد.

برین افزود: یکی از نگرانی های ما امروز این است که روستاییان اگه نقش تولید کننده نداشته باشند حتما ما در شهرها با مشکل مواجه خواهیم شد اگر در روستا تولید، رونق داشته باشد قلب تپنده نظام به صدا در خواهد آمد و این سود چند جانبه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها