خبرهای داغ:
فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای اولین بار در تاریخ یک وجب از خاک میهن اسلامی مان در دست دشمن نیست.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای اولین بار در تاریخ یک وجب از خاک میهن اسلامی مان در دست دشمن نیست.

سردار علی نجفوند در برنامه ای که بمناسبت هفته دفاع مقدس در منزل شهید مدافع حرم احمد حاجیوندالیاسی برگزار شدگفت: امروز دفاع مقدس باعث شد که ما در مقابل دنیای استکبار بایستیم، امروز جمهوری اسلامی در جایگاه رفیعی ایستاده است، کسانی که اداعای جنگ ستارگان داشتند کجا هستند؟

سردار علی نجفوند گفت: رزمندگان ما ۸ سال در مقابل نابرابری ها ایستادند و افتخار آفریدند بسیاری از شما ها شاهد بودید حتی سیم خاردار هم به ما نمیداند، اما جانانه در مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: بحمدالله امروز ما به باور ۳۷۳ رسیده ایم، هرکسی به بیگاناگان توسل کرده ساقط شده و هرکس به جمهوری اسلامی تکیه کرده عزت پیدا کرده است.

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی گفت: همه دیدیم که یک سپاه ایران بنام سپاه قدس پای کار آمد و نه تنها عراق بلکه سوریه را هم از دست دشمنان نجات داد.

وی افزود: خون پاک شهدا باعث شده امروز بحمدالله کشوری مثل کشور یمن که همه از فقر در رنج هستند شش سال در زیر یوغ بمباران وحشیان طاقت آورده اند اما امروز همین افراد به هواپیما های بدون سرنشینی دست یافته اند که ۱۸۰۰ کیلومتر از مرز یمن آرامکو را طوری مورد اصابت قرار میدهد که گویی تک تیر انداز آن را هدف قرار داده است.

همایش نقش زنان در دفاع مقدس برگزار شد

همچنین عصر امروز همایش نقش زنان در دفاع مقدس و حفظ آثار و ارزش های آن در حسینیه بهشت زهرای اندیمشک برگزار شد.

امام جمعه اندیمشک در این برنامه، گفت: آنچه در خصوص حضور زنان در واقعه عاشورا وجود دارد این است که همان اندازه کهخون سید شهدا نثار شد و اثر گذار بود، به همان اندازه هم حضور زنان عاشورایی در رساندن پیام عاشورا مهم بوده است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری گفت: همان جمله معروف که ” اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند ” بسیار درست است.

وی افزود: زنان عاشورایی در کنار شجاعت مردان عاشورایی دلاوری های فراوانی داشتند، همانطور در دوران دفاع مقدس هم ما بانوان زیادی به این شکل داشته ایم.

امام جمعه اندیمشک گفت: در دوران دفاع مقدس الگوی مادران چند شهید را داریم و در برخی از شهر ها مادرانی داشته ایم که ۵ فرزند آنها شهید شده و تقدیم انقلاب کرده اند.

وی افزود: در قدم اول انقلاب مادران و زنان شما قدم اول را محکم و استوار برداشتند که استقامت رشادت و ایستادگی بود.

امام جمعه اندیمشک گفت: قدم دوم را که میخواهید در گام دوم انقلاب بردارید چیست؟! اگر یک بانو در گام دوم انقلاب بخواهد قدم دوم را بردارد چه کاری باید انجام دهد؟

وی افزود: چه کاری باید انجام دهد که دین خود را تقدیم کند، آنچیزی که حضرت آقا فرموده اند این است که اگر دوکار انجام دهید گام دوم را برداشته اید.

حجت الاسلام حسینی نوری گفت: زنان ما دوشادوش رزمندگان در حراست از جمهوری اسلامی قدم برداشتند اما گام دوم چیست و چه وظیفه ای دارید؟

وی افزود: دشمانی که میخواهند جایگاه زن را به خطر بیندازند در این خصوص فعالیت بسیار زیادی دارد و فمنیست بدنبال جدایی زن از خانواده است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری گفت: شما باید اول وظیفه زن بودن خود را و سپس مادر بودن را بدرستی ایفا کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها