خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: دمیده شدن روحیه جهادی در جامعه اولین عامل پیروزی رزمندگان بود، اگر در جامعه روحیه جهادی باشد نمی گذارد کشورهای بیگانه و دشمنان نفوذ داشته باشند و امروز مسوولین باید با روحیه جهادی کار کنند تا مشکل کشور حل شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۵۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای روستای طزرکش با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و اهالی محل به همت حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در حسینیه این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مقام شهدا بسیار بالاست بطوری که شهدا در روز قیامت مردم را شفاعت می کنند، شهید نظر می کند به وجه الله،عرفا سالها زحمت می کشند به این مقام برسند ولی شهدا با ریختن اولین قطره خونشان به این مقام می رسند.

وی خاطر نشان کرد: پدران و مادران شهدا باید به فرزندان شهید خود افتخار کنند که چنین مقام بالایی دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: هفته دفاع مقدس تاریخ عطفی در کشور ایران است، صدام با تحریک دوول غرب در یک روز با تجهیرات بسیار بالا کشور ما را مورد تجاوز قرار داد و بخشی از کشور ما را تصرف کرد.

معبودی یادآور شد: این جنگ تبدیل شد به یک حماسه بی بدیل، صدام فکر می کرد در عرض نیم ساعت کشور ما را تصرف می کند ولی جوانان با غیرت خود نگذاشتند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد.

این مسوول با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان در جنگ هشت ساله گفت: دمیده شدن روحیه جهادی در جامعه اولین عامل پیروزی رزمندگان بود، اگر در جامعه روحیه جهادی باشد نمی گذارد کشورهای بیگانه و دشمنان نفوذ داشته باشند و امروز مسوولین باید با روحیه جهادی کار کنند تا مشکل کشور حل شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: زمان شناسی دومین عامل پیروزی رزمندگان بود، رزمندگان ما وقتی فهمیدند که دشمن می خواهد هویت ما را زیر سوال ببرد پا به عرصه میدان جنگ گذاشتند و نگذاشتند دشمن پیروز شود.

وی افزود: امریکا دشمن دیرینه کشور ایران می باشد و هیچوقت با ما خوب نخواهد شد، امروز اگر پیشنهاد صلح و مذاکره می کنند صلاح ما را نمی خواهند و به دنبال حل مشکل کشور ما نیستند آنها به دنبال سواری گرفتن از ما هستند ما باید مثل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زمان شناس باشیم.

معبودی راز نیاز با پروردگار را عامل سوم پیروزی رزمندگان دانست و خاطر نشان کرد: رزمندگان ما نه به شرق و نه به غرب اعتماد کردند و فقط به خدا توکل کردند و پا به میدان مبارزه گذاشتند و اگر ما توانستیم دشمن تا دندان مسلح را به زمین بزنیم بخاطر ارتباط صمیمی با خدا بود.

این مسوول بیان کرد: امروز دشمن کمر همت بسته است تا ملت ایران را خدا و اهل بیت دور کند و بعد به ما حمله کند چون می داند ما هر چه داریم به تاسی و محبت خدا و اهل بیت می باشد.

وی تصریح کرد: اگر ما توانستیم در هشت سال با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح مبارزه کنیم و پیروز شویم به دلیل این بود که رزمندگان ما از دنیا دل کنده بودند و چسبیدن به دنیا انسان بیچاره می کند.

در پایان مراسم از خانواده شهدای این روستا تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها