خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که مولفه های قدرت باید درون زا باشد و امنیت ملی از راه مذاکره بدست نمی آید و نمی توان از بیرون آورد. امروز با فرهنگ مقاومت و دفاع می توانیم از مشکلات بیرون بیاییم.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار،  سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در سخنرانی بین‌الصلاتین نماز جمعه شهر برخوار اظهار داشت: زمانی که عراق جنگ بر ایران تحمیل کرد، کشور تازه انقلاب شده و تثبیت نشده بود. دشمن با توجه به وضعیتی که در کشور وجود داشت فرصت حمله به ایران را مناسب دید. در کشور ثبات سیاسی نبود و وضعیت نظامی نابه سامانی داشت.

وی افزود: در آن زمان ارتش عراق منسجم بود و با پشتیبانی اطلاعاتی و آمادی 2 ابرقدرت دنیا شوروی و آمریکا و حمایت ۴۰ کشور به ایران حمله کرد. اما مردم ایران در خرمشهر دشمن را بیش از یک ماه معطل نگه داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان کرد: دشمنان در جنگ به دنبال این بودند که جمهوری اسلامی را ساقط کنند که با مقاومت پیروز شدیم. احساس خودباوری، غرور ملی و اعتماد به نفس از برکات جنگ بود. 

وی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مولفه های قدرت باید درون زا باشد و امنیت ملی از راه مذاکره بدست نمی آید و نمی توان از بیرون آورد. امروز با فرهنگ مقاومت و دفاع می توانیم از مشکلات بیرون بیاییم.

سرهنگ شفیعی با اشاره به سه پیام خود به ترامپ، مسئولان و مردم گفت: پیام اول اینکه ترامپ امروز باید ابعاد اقتدار و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی را درک و پیشرفت موشکی و علمی ایران را بپذیرد، پیام دوم مسئولان هم نباید لحظه ای از توطئه دشمن غافل شوند و فریب زبان بازی دشمنان را بخورند و دیدیم در برجام تعهد دادند ولی بر آن پایبند نبودند و پیام سوم اینکه مردم باید در شرایط کنونی حضور آگاهانه در صحنه های ملی، مذهبی داشته باشند و توطئه های جهانی را خنثی کنند.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها