امام جمعه بهاباد:

رشادت رزمندگان متاثر از فرهنگ عاشوراست

امام جمعه بهاباد گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های زیادی خلق کردند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر بهره‌مندی از ظرفیت جوانان خلاق و آینده‌ساز تأکید دارند.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۵۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به بزرگداشت روز‌های دفاع مقدس افزود: شهدا با خون خود از انقلاب که دارای ویژگی‌های قیام کربلاست دفاع کردند و این را به ارمغان آوردند،‌ای مردم شما هم بعد از ما از خیمه‌گاه انقلاب دفاع کنید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تشکر از رئیس قوه قضائیه به خاطر حرکت خوب در جلوگیری از فساد و رفع تبعیض در دستگاه قضایی اضافه کرد: این قوه تلاش جدی در مواجهه با مفاسد اقتصادی را شروع کرد باید این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد تا سرمایه‌اجتماعی از دست رفته بازگردد.
خطیب جمعه بهاباد در ادامه به سفر رئیس جمهوری به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و اظهارداشت: سه مسئول اروپایی با روحانی دیدار کردند تا زمینه دیدار ترامپ و رئیس جمهوری ایران را فراهم کنند و دست رد به سینه آن‌ها زد که این اقدام رئیس جمهور قابل تجلیل است.
ابراهیمی بشکانی گفت: سه کشور اروپایی ثابت کردند که «بود و نَبود» ترامپ اثری بر مناسبات ایران و غرب ندارد.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: مساله دیگری که در روز‌های اخیر بحث‌های گسترده‌ای را در مجلس شورای اسلامی و در میان آحاد مردم ایران به همراه داشته، مسئله "شفافیت آرای نمایندگان" است.
وی ادامه داد: شفافیت نه تنها مهم‌ترین بستر در جهت مقابله با فساد و رانت‌خواری است، بلکه از حقوق اصلی و ابتدایی مردم محسوب می‌شود؛ چرا که نمایندگان مجلس، وکیل مردم هستند و اطلاعِ موکل از اقداماتی که وکیل در جهت احقاق حقوق او انجام می‌دهد، کاملا امری ضروری است.
وی با اشاره به فراز‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند، در گام دوم انقلاب باید مجلسی انقلابی باشد گفت: نمایندگان باید خدمت بی‌منت به مردم را بیشتر کنند و در خدمت به، ولی نعمتان خود نیز کوتاهی نکنند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات