خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار تاکید کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قشر جوان و نوجوان ضروری است

امام جمعه گرمسار با اشاره به هجمه‌های متعدد دشمنان در حوزه فرهنگ دینی ملت ایران، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قشر جوان و نوجوان ضروری است.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۴۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قشر جوان و نوجوان تلاش بیشتری کرد.
وی با بیان اینکه مدارس نباید جولانگاه ارزش‌های غیر اسلامی و غیرانقلابی قرار گیرد اذعان کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامی خارج از ارزش‌های انقلابی و اسلامی باید برخورد جدی شود.
امام جمعه گرمسار مدارس را رکن اصلی این نظام و دانش آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت: به همین سبب مدارس نباید بازیچه مسائل سیاسی قرار گیرند.
وی بابیان اینکه تنها راه نجات کشور گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و احیای وقایع دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل جدید این انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر جوانان با دفاع مقدس آشنا شوند و روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در جوانان تقویت شود هیچ خطری کشور را تهدید نمی‌کند.
آرامی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دینی و دفاع مقدس از نسل گذشته به نسل جدید انقلاب بیان کرد: ایثارگران و انقلابیون نسل قدیم نباید خانه‌نشین شوند و امروز لازم است همگی به میدان آیند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها