فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: هفته دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان وحقانیت وپایداری پیروزی ملت ایران است
کد خبر: ۹۱۷۹۱۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درمهدیشهر؛حسن ذوالفقاری در گفت وگو با خبر نگار بسیج اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ،آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان وحقانیت وپایداری پیروز ملت ایران است که یادآور رشادت ها ودلاور مردیهای رزمندگان جان برکفی است که دلیرانه ایستادند وامروزهمه باید تلاش کنیم تا در حد توان تداوم دهنده راه این با استقامتان باشیم.
وی در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور حماسه های بی بدیل فرزندان این مرز وبوم است وفرصت مناسبی برای نشر وتقویت اهداف وارزش های انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم وطرح قبلی وبا هدف بر انداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد وصدام حسین رئیس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد .
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد واز این رو مردم غیرتمند ایران در دفاعی مقدس از استقلال سرزمین وهویت دینی وملی خود دفاع کردند.
وی افزود: در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر مردان غیور ،مادران وهمسران وخواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات وسرزمین خویش دفاع می کردند.
ذوالفقاری تصریح کرد: ارتش عراق که بر اساس محاسبات خود از وضعیت داخلی وخارجی ایران،فتح یک هفته ای تهران را درسر می پروراند ودر روزهای نخست تجاوز ،بدون مانعی جدی در مرزها تا دروازه های اهواز وخرمشهر پیش تاخت وتحت چنین شرایطی امام خمینی(ره)به خروش آمد وندای ملکوتیش دل های شیفتگان انقلاب ونظام را متوجه دفاع از کیان جمهوری اسلامی کرد به طوری که نیروهای مردمی بدون امکانات وتجهیزات وحتی آموزش های نظامی به مقاومت پرداختند.






ارسال نظرات
پر بیننده ها