سربازان نمونه مهدیشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در آیینی تجلیل شدند
کد خبر: ۹۱۷۹۱۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،در آئینی با حضور خانواده های سربازان مهدیشهر از سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خدمت سربازی دوران ارتقا وسازندگی جوانانی است که تضمین کننده آینده کشور هستند .
وی همچنین گفت: آموزش ،فرهنگسازی ،آشنایی با وظایف وحقوق شهروندی ،توسعه مهارتهای فردی وآمادگی بری ایفای نقش واجتماع را از خصوصیات بارز دوران سربازی برشمردوگفت:دوران خدمت سربازی دوران افزایش کرامت انسانی وافتخاری بوده که باید آن راهمچنان زنده نگه داریم.
ذوالفقاری افزود: سربازان مجرب ترین فرزندان ملت هستند که در نیروهای مسلح با آموزش هایی که می بینند به عنوان بازوان قدرتمند فرماندهان وپا در رکاب ولایت مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی اضافه کرد: ما افتخار می کنیم سرباز کشوری هستیم که در راس مقام عظمای ولایت است وما به این فرماندهی الهی افتخار می کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر خاطر نشان کرد:سربازان نقش مهمی در 8سال دفاع مقدس داشتند که با غیرت وعلاقمندی به کشور ونظام در کنار کارکنان پایور نیروهای مسلح حماسه آفریدند.
ذوالفقری تصریح کرد: لباس نظامی دارای رزشی است که همه باید به آن احترام بگذاریم وآن راحفظ کنیم ودر راه دفاع از میهن از هیچ اقدامی فروگذار نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها