رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان در هر عصر و زمان از ایمان و شجاعت پاسداران حریم اسلام و ولایت ترسیده اند.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۳۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قدیر زینالزاده در همایش بزرگ تجمع رزمدگان  دوران دفاع مقدس در مسجد حاج کاظم آذرشهر با اشاره به بیانات و منویان رهبر فرزانه انقلاب که نباید به دشمن اعتماد کرد، افزود: موضوع دشمن شناسی در این زمان بسیار مهم است و ما باید دشمنان خود را به خوبی بشناسیم و هر لحضه گوش به فرمان رهبر خود باشیم.

وی با مقایسه دانشگاه های امروز با دانشگاه های رزمندگان گفت: اگر امروز در دانشگاه ها دروس شیمی و فیزیک که البته لازم است تدریس می شود در دانشگاه های رزمندگان دروس معرفت و خداشناسی و تذکیه نفس آموزش داده می شد دروسی که امروزه کم رنگ و متاسفانه حتی در بعضی دانشگاه ها وجود ندارد.

زینالزاده اظهار کرد: دانشگاه ما رزمندگان لشکر محمد رسول الله، لشکر 31عاشورا، گردان حضرت علی اکبر(ع)، گردان حضرت قاسم (ع)، گردان سید الشهداء،گردان حبیب ابن مظاهر، گردان عمار و کمیل و ... بود که دانشجویان آن  ره صد ساله را در یک شب طی کردند.

وی با اشاره به امتحانات این دانشگاه ها که عملیات های مختلف بود، افزود: رزمندگان درس آزادگی و جوانمردی را از امام خود و کربلا گرفته بودند و شعارشان این بود تا جان در بدن داریم به امام خویش وفادار مانده و او را تنها نخواهیم گذاشت.

ایشان در پایان با یک خاطره از شهید محمد حسین میرزایی که رزمنده ای درشت اندام بود اشاره کرده و گفت: ما با ایشان هم رزم بودیم و همیشه آرزوی شهادت داشت و می گفت خدایا مبادا مرا با یک ترکش کوچک شهید کنی، چراکه پیش امام خود شرمنده می شوم، سرانجام بدن این شهید والا مقام نیز با یک خمپاره تکه تکه شد و به مقام والای شهادت نایل شد.

ارسال نظرات