امام جمعه ارومیه گفت: افراد متقی و انقلابی باید در جامعه به ویژه توسط مسوولان بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۸۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رهبری در این دیدار بر عزم ملی، عدم اعتماد به دشمنان، ایجاد روحیه امید به آینده در جامعه، انسجام و وحدت ملی، تقویت و حمایت از تولید ملی وحمایت از جوانان تاکید بسیاری داشتند که باید مدنظر مسؤولان نظام و دولتمردان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عزم جدی و جهادی عمل کردن همراه با تقوا مسؤولان از جمله دیگر نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: اگر تقوا بین مسؤولان جاری شود گره از تمامی مشکلات جامعه باز خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تاکید رهبری بر حمایت از متقیان و افراد انقلابی در جامعه نیز گفت: دستور رهبری بر انتخاب مدیران انقلابی صریح بوده و باید مدنظر تمامی دست اندرکاران نظام قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل نیز اذعان کرد: رهبری با مشاهده وضعیت که سران کشورهای حاضر پس از دیدارهای مجلل با روحانی با حضور در جلسه سازمان ملل علیه ایران اسلامی مصوباتی داشتند، فرمودند که این افراد قابل اعتماد نبوده و مذاکره و معاهده با آنها هیچ فایده‌ای ندارد.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات آنها است باید برای وکالت و نمایندگی مردم پیش‌قدم شود.

وی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی نیز خاطر نشان کرد: برای زیارت اربعین باید آمادگی کیفی و کمی داشته و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید باشکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه ارومیه همچنین در خصوص کشاورزی و مشکلات فروش محصولات خصوصا سیب از مسؤولان خواست در این موضوع جدی‌تر وارد شوند و از کسانی که خریدار سیب هستند نیز خواست با انصاف برخورد کرده و محصولات را با قیمت واقعی خرید کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با بیان اینکه برخی ادارات و مجموعه‌ها و کارخانه‌ها حقوق کارگران و کارمندان خود را پرداخت نکرده‌اند و خانواده‌های این عزیزان با مشکلات زیادی گریبانگیر هستند، اظهار کرد: مدیران باید از پایین‌ترین سطح مجموعه خود به پرداخت حق و حقوق اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات