خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ:

هشت سال دفاع مقدس معجزه عصر معاصر بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌دژ گفت: هشت سال دفاع مقدس معجزه عصر معاصر بود و در تاریخ منطقه و کشور نقش زیادی داشت.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۸۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام کوثری بعد از ظهر امروز در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به عبارت دیگر دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه معجزه عصر معاصر بود و در تغییر سرنوشت کشورمان و منطقه تاثیر زیادی داشت.

وی افزود: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی یک معجزه قرن است و تحلیلگران نظامی دنیا تا کنون نتوانستند به علت شکست دشمن با آن همه امکانات که قول داده بودند ظرف 72 ساعت در تهران جشن خواهند گرفت، پی ببرند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی پیروزی لشکر انقلاب اسلامی ایران ایمان راسخ، تقوی و امدادهای غیبی بود، افزود: در زمان شروع جنگ ما هیچ سلاح پیشرفته‌ای نداشتیم و حتی با کمترین امکانات در مقابل تجاوز دشمن قرار گرفتیم و 40 کشور از صدام با آن همه امکانات و ادوات نظامی حمایت کردند، تا این نظام مقدس را شکست دهند، اما ملت غیور ایران با بزرگترین سلاح که ایمان به خدا بود، توانستند متجاوزین را از خاک میهن اسلامی به عقب رانده و پیروز جنگ شوند.

وی به پیشرفت‌های 40 ساله انقلاب اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ابرقدرت‌های خارجی اعتراف می‌کنند که ایران یک کشوری است باید در مقابل آن اظهار ناتوانی کنند.

کوثری در پایان به پیشرفت‌های علمی، نظامی و تکنولوژی‌های جدید اشاره و اظهار کرد: همه ملت ایران با ایمان و تقوی به پیروزی نهایی تا ظهور ولی عصر (عج) خواهد رسید و این انقلاب عزیز را به دست صاحب اصلی آن تقدیم خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات