خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز محمدطا‌ها اقدامی در زادگاهش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان شاهین شهر و میمه، مراسم نخستین سالگرد شهادت کودک خردسال «محمدطا‌ها اقدامی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در کنار تربت پاکش واقع در روستای ازان، امامزاده سیده صالحه خاتون (س) برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم اظهار کرد: شهادت این طفل پیش از آن‌که پیام یک شهید باشد، پیام استقامت ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی خاطر نشان کرد: شهادت این طفل خردسال مهر باطلی بر ادعا‌های حقوق بشری دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران اسلامی، ملتی سرافراز است که همواره با رشادت‌ها و دلیری‌های خود افتخار آفرینی کرده‌است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مادران شهدا نقش مهمی از ایستادگی را در کشور ایفا کرده‌اند و ملت ایران به پاس قدردانی زحمات و از خودگذشتگی آنان در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم از کتاب از شیرینی بستنی تا شهد شهادت نوشته سعداله اقدامی پدر شهید اقدامی برگرفته از زندگی خردسال‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز و بررسی ابعاد این حادثه رونمایی شد.

شهید محمدطا‌ها اقدامی در تاریخ چهارم آبان سال ۱۳۹۲ در اصفهان دیده به جهان گشود. پدرش در ارتش مشغول خدمت است و به دلیل ماموریت پدر از اصفهان به استان خوزستان و شهر اهواز مهاجرت کردند.

محمدطا‌ها در روز شنبه ۳۱ شهریور سال گذشته به منظور تماشای رژه نیرو‌های مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت که هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت و به همراه ۲۲ نفر دیگر به شهادت رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها