خبرهای داغ:
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی جزیره ثبات در منطقه غرب آسیاست گفت: این اقتدار و عزت را ولایت فقیه و شهدا و اتحاد ملی به این کشور ارزانی داشته که باید حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۴۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
ایران جزیره ثبات در منطقه/ولایت فقیه و شهدا سبب اقتدار جمهوری اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای شهر مجن شهرستان شاهرود در مسجد جامع این شهر در سخنانی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدا با بیان اینکه امام حسین (ع) یعنی اسلام و تمام ارزش‌ها و اعتلای همه خوبی‌ها اظهار کرد: امروز که بیش از ۱۳۰۰ سال از واقعه عاشورا می‌گذرد بشریت به این سرمایه بزرگ انسانی شناخت پیدا می‌کنند و البته شناخت ایشان را ما شیعیان بیشتر و بیشتر داریم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قیام حسینی است و پیروزی انقلاب با محرم به ثمر رسید افزود: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان فرمود: خون بر شمشیر پیروز گشت و در انقلاب اسلامی این جمله را لمس کردیم و جنگ هشت ساله که به ما تحمیل و دشمن تا دندان مسلح و ما هیچ نداشتیم، اما یک سرمایه و سلاح برنده داشتیم که دشمن نداشت که ما بر همه تجهیزات دشمن پیروز شدیم و آن سرمایه امام حسین (ع) بود
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خداوند بر وعده خود که در قرآن داده بود وفا کرد و با امام حسین (ع) پیروز شدیم و دشمن متحیر شد که چگونه کشور ما پیروز شد و بعد‌ها فهمیدند که سلاح برنده ما واژه مقدس یا حسین (ع) بود.
وی با اشاره به فتنه‌های سال ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ گفت: این فتنه‌ها با محرم به صاحبان فتنه بازگشت و پیروان واقعی اسلام پیروز شدند و بعد جنگ‌های نیابتی را تحمیل کردند و سوریه و عراق را اشغال کردند و با حسین (ع) توانستیم داعش و نیرو‌های الحادی را شکست دهیم و این سرمایه بزرگی است.
آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عمیق تاریخ و بشریت دارد و تمام انبیا و اولیا خود را مرهون امام حسین (ع) می‌دانند اظهار کرد: ما با این پشتوانه پنجه در پنجه استکبار گذاشتیم و قدم و قدم پیش می‌رویم و دشمن مستأصل شده است و این سرمایه را مردم به خوبی پاسداشت اند.
وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ایرانی در جهان می‌درخشد و در پاکی و صداقت زبان زد دنیا است گفت: عمارت قدرت و حکومت در جهان حتما پایه‌هایی دارد و حدود ۱۹۸ کشور عمارت قدرت دارند و کشور ما هم عمارت قدرت دارد و همه مشابهه هستند که چهار پایه سیاست، دفاع و بازدارندگی، علم و معیشت است.
وی تاکید کرد: سیاست یعنی علم قدرت و در جمهوری اسلامی مسؤولین با اراده مردم به قدرت رسیده اند و مشروع‌ترین پایه قدرت در سیاست جهان جمهوری اسلامی است که منشا قدرت مردم هستند
آبنوش پایه دوم قدرت را قدرت دفاع و بازدارندگی ملی عنوان کرد و افزود: در دنیا جزیره ثبات ایران است که قدرت‌های استکباری می‌خواهند آن را زمین بزند و نمی‌توانند و آنچه این قدرت را به ما داده که در اوج قدرت هستیم، ولایت است.
وی با بیان اینکه امروز آسمان و دریا و تمامیت ارضی در اختیار خودمان است و این‌ها در سایه سار ولایت محقق شده که همه اذعان دارند گفت: اگر تمام موشک‌های دشمن در فضای مجازی به سمت رهبری است دلیل این است که فهمیدند جایگاه ولایت چقدر اهمیت دارد و همه اذعان دارند.
معاونت عملیات سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هزاران قاسم سلیمانی داریم که در دنیا سپر بلای جان ملت هستند و سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستند و رهبری انقلاب این‌ها را گمارده و محکم ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۳۸۸ می‌خواستند اقتدار سیاسی کشور را بشکنند و رهبری ایستاد و اجازه نداد و توطئه فتنه ۱۳۸۸ بر این پایه بود که نشد به پایه سوم قدرت که علم هست اشاره کرد و گفت: علم بی انتهاست، اما چند مولفه است که اگر داشته باشیم ابرقدرت هستیم، که انرژی هسته‌ای و زیرساخت و پزشکی و فضایی از آن جمله است
آبنوش با بیان اینکه شهریور ماه سال ۱۳۹۷ استکبار جهانی اعتراف کرد که ایران جزو ۱۰ کشور علمی جهان شده است افزود: ما جز هشت کشور جهان در علم هسته‌ای در آب سبک و سنگین هستیم و دومین کشور در سلول‌های بنیادی و موشک‌های دقیق نقطه زن جزو اول و دوم جهان هستیم در شرایط تحریم و سنگین و سخت و این تحلیل استکبار جهانی است و این‌ها همه در سایه رهبری مولایمان است.
وی تصریح کرد: امروز از هر جای دنیا موشک به سمت ما بیاید جایش را می‌زنیم به اذن الله و زیردریایی هرکس داشته باشد صاحب اقیانوس هاست و برد موشک آن‌ها ۲۶/۵ کیلومتر است و ما موشک شلیک کردیم با برد ۱۲۰ کیلومتر که دنیا مات شد و ما امروز در ساخت زیردریایی مدعی هستیم.
آبنوش با اشاره به اینکه اگر زیرساخت کشور (آب، برق، گاز، نفت، پالایشگاه، سد، پل) را مدیریت کنیم این قدرت است خاطر نشان کرد: امروز در سطح دنیا جزو چند کشور اول دنیا در مدیریت زیرساخت‌های کشور هستیم و دانشمندان ما در صدر جهان هستند، متاسفانه چند دزد را مطرح می‌کنند و این اقتدار‌ها را نمی‌بینند.
وی با بیان اینکه پایه چهارم قدرت اقتصاد و معیشت است تاکید کرد: در سه پایه اول به اوج رسیدیم، اما در پایه چهارم که معیشت است مشکل داریم و گرفتاری ما در بانک، مالیات و گمرک است که این‌ها دست رهبری انقلاب نیست.
آبنوش با تاکید بر اینکه باید خدا را شکر کنیم که رهبری انقلاب است و مراقبت می‌کند گفت: باید خدا را شکر کرد که دولت و مجلس فهمیدند که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست.
وی افزود: ما مخالف مذاکره نیستیم و اهل مذاکره هستیم، اما مثل مذاکره شب عاشورای امام حسین (ع) که البته امروز همه فهمیدند که در غرب و آمریکا خبری نیست و باید از سرمایه ملی استفاده شود و از درون اصلاح کنیم.
وی با بیان اینکه عمارت قدرت، ابرقدرتی اسلام پایه ریزی خواهد شد و ابرقدرت الهی رخ خواهد داد گفت: در آمریکا جلسه می‌گذارند که ما هر چه ضربه می‌خوریم از انتظار است.
وی افزود: باید مراقب باشیم کارگزاران پاک را انتخاب کنیم تا پایه چهارم که معیشت و اقتصاد است، درست شود که این پایه دست مردم است که باید تلاش کنیم این امر را محقق کنیم.
وی تصریح کرد: شهدا و ولایت همه شرایط را در سه پایه اول قدرت که سیاست و دفاع و علم است درست کردند، اما در بخش معیشت و اقتصاد مشکل داریم که اگر نگاه به درون داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی توجه کنیم ظهور محقق می‌شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها