معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه امروز استکبار جهانی در مقابل ما به زانو در آمده است و یا مذاکره به جایی نمی رسیم گفت: خط امروز جامعه ما خط مقاومت است که پیروزی حتمی را در بر دارد.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
استکبار جهانی در مقابل ایران به زانو درآمده/با مذاکره به جایی نمی رسیم/خط مقاومت خط پیروزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمیدزاده در همایش انس و مودت ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام به میزبانی پایگاه امام خمینی (ره) روستای میغان در مسجد جامع این روستا در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت امام سجاد (ع) با اشاره به اینکه بزرگترین مظهر اقتدار و عزت و عظمت و شکوه و شرف ملت ایران دفاع مقدس است افزود: انقلاب اسلامی از عاشورا الهام گرفت و با فرهنگ عاشورا تداوم یافت و تمام توطئه‌های جبهه استکبار را در زباله دان تاریخ دفن نمود و با پست سر گذاشتن همه موانع داخل و خارج به الگویی برای تمام حق طلبان جهان تبدیل گشت.
وی با اشاره به عزاداری مردم غنا در آفریقا خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری زمانی که به آفریقا سفر کردند از فرودگاه تا محل اقامت مردم صفی طولانی تشکیل دادند و سرودی زمزمه می‌کردند که هنگام هجرت رسول خدا مردم مدینه زمزمه می‌کردند و چهارده قرن بعد همان را مردم آفریقا برای رهبر انقلاب اسلامی گفتند.
حمیدزاده ادامه داد: تاریخ بعد از بعثت تاریخ ساز نبوی (ص) حادثه‌ای به عظمت انقلاب اسلامی مشاهده نکرده است و گویی بار دیگر بعثت نبوی رخ داده است و جهان دوران جدیدی را آغاز کرده است و چهل سال است که ما این دوران جدید را می‌بینیم.
وی اضافه کرد: دورانی در جهت حاکمیت صالحان و مستضعفان و محرومان جهان و ذلت و حقارت و خفت و نکبت و شکست مستکبران را می‌بینید، آمریکا، شیطان بزرگ در برابر عظمت ملت ایران به زانو درآمده و مرتب واسطه می‌فرستد برای مذاکره و عظمت رهبر انقلاب را می‌بینید.
وی گفت: امروز شیطان بزرگ و اتحادیه اروپا و اسرائیل و ارتجاع عرب و همه جلادان تشنه خون مظلومان در برابر انقلاب ملت ایران صف آرایی کرده اند و به خاک مظلت کشیده شده اند و این معجزه است.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به آیه ۵ سوره ابراهیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که از سال ۱۳۴۲ آغاز شده بلا تردید به پیش خواهد رفت و زمینه ساز ظهور خواهد شد.
وی با بیان اینکه جهان آمده می‌شود برای شنیدن ندای آسمانی بقیت الله الاعظم افزود: تجمع عظیم در اربعین حسینی از حرم امیرالمومنین تا حرم سالار شهیدان با جمعیت بی نظیر ده‌ها میلیون نفری از سراسر جهان بوی ظهور را به مشام عاشقان و عارفان می‌رساند.
حمیدزاده با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص انقلاب اسلامی ایران و زمینه سازی ظهور ادامه داد: امام راحل می‌فرماید این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و ما امروز می‌بینیم که همه جهان نگاهش به جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به تحلیل سیاستمداران آمریکایی که اسلام در حال گسترش در دنیاست اضافه کرد: هر چقدر برای این انقلاب اسلامی هزینه شود کم است و تمام جهان تکامل ما را مشاهده می‌کنند که مرحله اول انقلاب اسلامی، دوم نظام اسلامی، سوم دولت اسلامی، چهارم کشور اسلامی و پنجم ایجاد دنیای اسلامی است که به یاری خدا آمادگی برای ظهور و تمدن سازی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دهه‌های آینده ده‌های شماست که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما نزدیک کنید و برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به دیدار روحانی با رهبران اروپا و لبخند به آن‌ها گفت: آن‌ها به ما نیاز دارند و در برابر انقلاب اسلامی به زانو درآمده اند و ما امروز در اقتدار هستیم و باید مراقب باشیم که از گذشته درس بگیریم.
وی با بیان اینکه اگر به دو بال بصیرت و صبر مجهز نشویم در سپاه معاویه خواهیم بود گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب به هفت شاخص اشاره می‌کند که علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.
وی با تاکید بر اینکه آنچه بدست آوردیم به برکت خون شهدا است افزود: بیش از ۲۱۳ هزار شهید در دفاع تقدیم کردیم که ۱۵۵۸۰۱ نفر از شهدای ما در درگیری مستقیم با دشمن به شهادت رسیدند و بیش از ۱۶ هزار نفر در بمباران‌ها شهید شدند و ۱۵۵۲۵۹ نفر از شهدا مجردانی بودند که در جوانی به لقا الله پیوستند و ۵۵۹۹۶ از شهدا متاهل بودند که بند همه وابستگی‌ها را گسستند و به لقا محبوب شتافتند و ۷۰۵۴ نفر از شهیدان ۱۴ ساله و کمتر داشتند.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل افزود: این همان کربلا و عاشوراست که ملت ایران آفرید و ۲۳۱۹۹ شهید از سپاه، ۱۶۷۳۸ نفر از سربازان سپاه و ۹۰۸۹ نفر مادر و ۳۶۹۶۵ نفر سرباز، نیروی انتظامی ۲۹۲۶ نفر ۵۶۷۲ سرباز شهید شدند و تعداد شهدای روحانی نسبت به جمعیت از همه شهدا بالاتر است ۲۹۰۶ کودک ۴۵۶۴ شهید غیرایرانی از کشور‌های مختلف جهان برای دفاع از حریم ایران ۳۲۲۷۵ شهید دانش،۵۵۰ هزار نفر جانباز ۴۵ هزار آزاده داریم و با این خون‌ها ایستاده ایم بعد از چهل سال و اگر نبود این کشور در زیر چکمه‌های نامحرمان نجس آمریکایی دست و پا می‌زند و سرنوشت سوریه که البته به پیروزی رسید و سرنوشت عراق و الان یمن را ببینید.
وی با بیان اینکه داستان یمن خیلی عجیب است گفت: در طول پنج سال هواپیما‌های آمریکایی و اسرائیلی روی یمن بمب ریختند، اما با پهپاد ابر پالایشگاه جهان که روزی ۱۲ میلیون بشکه نفت را صادر می‌کرد قلبش را هدف گرفتند.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه دو خط در کشور داریم، خط مقاومت به فرماندهی رهبر انقلاب و خط سازش که دیپلماسی لبخند است گفت: برای خط دوم به اندازه پشیزی ارزش قائل نیستیم و ما با مذاکره به جایی نمی‌رسیم و خط خط مقاومت است.
وی با بیان اینکه ۲۲۴ هزار کیلومتر مربع از خاک ما اشتغال شد ما سازش کردیم؟! بیان کرد: این در حالی بود که توان عراق بسیار بالا بود، ۷ هزار تانک و ۶۰۰ فروند هواپیما در اختیار صدام قرار گرفت و آخر جنگ ما ۱۹ عملیات بزرگ و ۱۹ عملیات نیمه بزرگ انجام دادیم که هفت عملیات با رمز یا الله، ۱۳ عملیات بار رمز محمد رسول الله (ص)، هفت عملیات یا نام امیرالمومنین، ۱۳ عملیات با رمز یا فاطمه و ۱۱ عملیات با رمز یا حسین و ۸ عملیات با رمز یا صاحب الزمان (عج) انجام شد و ۴۵ هزار شهید نامشان محمد بود، ۲۰ هزار شهید در نامشان کلمه الله و ۳۰ هزار علی بود و این‌ها همه نشان از ایمان و اتکای ما به خدا دارد که پیروز میدان شدیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها