خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان ( عج) استان اصفهان:

منافع استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی به خطر افتاد/ ضربه متقابل را مقابل تهدیدهای دشمن وارد می‌کنیم

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: استقلال و همدلی در کشور را مدیون همدلی میان نیروهای نظامی و مدیدن رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و سطح آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که امروزه ضربه متقابل را مقابل تهدیدهای دشمن ایجاد می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزای بسیج از اصفهان،  سردار مجتبی فدا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی تمام منافع آمریکایی‌ها در منطقه قطع شد و پس از آن تمام ظرفیت خود را برای نابودی نظام به کار بستند و پس از پیروزی انقلاب برخی خواهان تجزیه طلبی در مناطق مختلف کشور مانند کردستان و سیستان و بلوچستان می‌شوند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ظرفیتی ایجاد کرد که آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که این نظام را ساقط کنند. آمریکایی‌ها با ترفندهای مختلف ظرفیت ارتش را در کشور کاهش دادند تا توانمندی و قابلیت دفاعی ایران را تضعیف کنند. 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان ( عج) استان اصفهان داد: توطئه‌های مختلفی از سوی آمریکایی‌ها در مناطق مختلفی از کشور شکل گرفت و پس از شکست حمله آمریکایی‌ها به طبس اعلام کردند که از حمله نظامی به ایران حمایت می‌کنیم و با برنامه ریزی صورت گرفته گروهک‌های مختلفی به داخل کشور اعزام شدند و در 31 شهریور حمله نظامی توسط کشور عراق و با حمایت آمریکا آغاز شد.

وی تصریح کرد: زمانی که صدام به ایران حمله کرد تجهیزات بسیاری در اختیار داشت و انقلاب اسلامی نیز انقلابی نوپا بود و ارتش جمهوری اسلامی با همه توان خود به مقابله پرداخت. حضرت امام (ره) در سخنان خود اعلام کردند که چنان سیلی به آمریکا می‌زنیم که از جایش بلند نشود و اعلام کردند گه اگر جنگ 20 سال طول بکشد ما ایستادگی می‌کنیم.

سردار فدا بیان کرد: پس از عزل بنی صدر عملیات‌های موفقی مانند شکست حصر آبادان انجام شد و جداسازی و آزادسازی بخش‌های کشور انجام شد. نیروهای نظامی در ایران با ایستادگی 8 ساله مقابل حمایت 35 کشور برای عراق در جنگ به پیروزی برسند. 

وی ادامه داد: استقلال و همدلی در کشور را مدیون همدلی میان نیروهای نظامی و  رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و سطح آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که امروزه ضربه متقابل را مقابل تهدیدهای دشمن ایجاد می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: آمریکایی‌ها ظرفیت ایجاد جنگ جدید را ندارند و خود آنها نیز با مشکلات فراوانی مواجه هستند و شکست‌های بزرگی در طول این چند سال داشته‌اند، ابتکار عمل در منطقه به دست انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در سال 96 آمریکایی‌ها اعلام کردند تابستان داغی را برای ایران رقم می‌زنیم که هیچ اتفاقی نیفتاد و پس از آن به دنبال این بودند که کریسمس را در ایران جشن بگیرند که باز هم اتفاقی حاصل نشد. شکست‌ها، عقب‌نشینی‌ها و بی‌نتیجه ماندن خواسته‌های آمریکایی‌ها در منطقه زمینه شکست استکبار را فراهم کرده است. امروز امنیت اسرائیل به خطر افتاده که ظرفیت جبهه مقاومت امکانی را به وجود آورده که سنگر نخست مقاومت به سواحل مدیترانه رسیده است.

سردار فدا بیان کرد: ظرفیت انقلاب اسلامی به حدی است که پهپاد آمریکایی پس از ورود به خلیج فارس مورد هدف رزمندگان اسلام قرار می‌گیرد و ساقط می‌شود و پس از آن از ایران بابت هدف قرار ندادن هواپیمایی مسافری خود تشکر می‌کنند. 

وی بیان کرد: ظرفیت انقلاب اسلامی به گونه‌ای است که به دست پر توان رزمندگان اسلام نفت کش انگلیسی وارد خلیج فارس می‌شود و بلافاصله توقیف می‌شود، امروزه آمادگی ما به حدی است که مقلم معظم رهبری می‌فرمایند دوران بزن در رو تمام شده است و همه اینها را مدیون نصرت و امداد الهی است و فرمول آن عدم وابستگی به بیرون از کشور است. 

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: مذاکره ما را به جایی نمی‌رساند و باید با استفاده از نیروی جوانی برمشکلات و موانع جمهوری اسلامی فائق بیایم.

ارسال نظرات