فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات:

دفاع مقدس نمایش قدرت اسلام بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت مطلق اسلام بود که باعث بیداری جهانیان شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۰۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ سرهنگ نعمت اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در نمازجمعه این هفته شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:انقلاب اسلامی ایران به ملت آزاده کشور ما عزت و آزادگی داد.

وی اضافه کرد: اگر امتی می‌خواهد زنده بماند از شروط حیات آن امت، ایمان به خدا و دوری از استکبار است.
وی با اشاره به اینکه راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی همواره باید چراغ راه جوانان ما باشد، اظهار کرد: انقلاب ما بر مبنای استکبار ستیزی استوار بود و ملت توانست با روحیه اخلاص و ایمان و با تبعیت از رهبری انقلاب را به پیروزی رساند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عصاره قیام و نهضت انبیاء و اولیای الهی بود، بیان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی از نهایت ذلت به اوج عزت رسید و با خودباوری مرز‌های پیشرفت را طی کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره وحدت ملت ایران اسلامی را نشانه گرفته اند، گفت: باید قدر انقلاب را که با وحدت بین امت به دست آمد، بدانیم.
فرمانده سپاه محلات در ادامه دفاع جانانه ملت ایران اسلامی برابر ابرقدرت‌های جهان را در تاریخ جاودانه خواند و افزود: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که می‌توان کشور‌های قدرتمند و زورگوی جهان را با تکیه بر سلاح ایمان و وحدت شکست داد.
سرهنگ نجفی با بیان اینکه دشمنان از قدرت اخلاص و ایمان رزمندگان در جنگ تحمیلی غافل بودند، اضافه کرد: دفاع در جهت رضایت خداوند و حفاظت از کیان مملکت اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.
وی درپایان اوج گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب در جهان را از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس خواند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار