خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در جمع نمازگزاران نمازجمعه:
فرمانده سپاه میانه در جمع نمازگزاران نمازجمعه با تشریح نقش دفاع مقدس در مقاومت ها و پیروزی های 40 ساله کشور در برابر استکبار، شاکله و اساس باور پیروزی با مقاومت را دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس، شناسنامه انقلاب اسلامی ماست و ما در دفاع مقدس آموختیم که با مقاومت می شود بر هر قدرت ابرقدرتی غلبه کرد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۹۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی دفاع مقدس را دفاع از آبرو، حیثیت، ناموس، کیان و تمامیت ارضی کشور عنوان کرد و دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی را افتخار رزمندگان دانست.

وی افزود: ما نه شروع کننده جنگ بودیم و نه فکر جنگ طلبی داشتیم بلکه با تجاوزی که می خواست همه چیز ما را به یغما ببرد، مقابله می کردیم.

محمدی با بیان اینکه صدام بر اساس توان، قدرت نظامی و حمایت هایی که از سوی غرب و شرق می شد، گزافه نمی گفت که 3 روزه می تواند ایران را تصرف کند و با پشتیبانی گسترده ای که از او می شد، این در حد توان او بود ولی آنچه او را ناکام گذاشت اشتباه محاسباتی او بود، تصریح کرد: صدام از قدرت نهضت مردمی و ولایت غافل بود و نمی دانست که همه مردم ایران به پیروی از ولایت فقیه، با دلسوزی و شهادت طلبی وارد میدان نبرد خواهند شد.

وی سه تفکر حاکم بر دوران دفاع مقدس را تفکر استکبار جهانی برای نابودی انقلاب و اسلام، تفکر اعتماد به استکبار توسط صدام و تفکر ناب امام نشات گرفته از اسلام، عنوان کرد و اظهار داشت: استکبار با این جنگ به دنبال نابودی اسلام و جلوگیری از بیداری اسلامی در جهان بود، صدام به آنان اعتماد کرد و عاقبت به دست خود آنان از بین رفت، آنچه ماند قدرت ولایت بود که توانست با خدامحوری و تفکرات صبر و مقاومت، انقلاب را پیروز میدان کند.

 محمدی با تاکید بر نقش ولایت در پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس، افزود: امام(ره) به نجات جهان اسلام و همه ملت های جهان از دست آمریکا و استکبار می اندیشید و این تفکری است که با جهانی شدن انقلاب و رشد مقاومت، در حال پیروزی است.

ارسال نظرات