خبرهای داغ:
شمشادی گفت:سعودی‌ها برای سوریه حداقل 25سال فعالیت و تحقیق کردند درواقع باید بصیرت داشت، چراکه دشمن در راستای دستیابی به اهداف خود برنامه ریزی بلندمدت دارد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۷۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسن شمشادی در یادواره شهدای از شلمچه تا دمشق که شب گذشته در حسینیه آستان مقدسه آمنه خاتون برگزار شد، اظهار کرد: شهید مدافع حرم ادامه دهنده راه شهید دفاع مقدس و راه حسین(ع) و عمار است، اگر جسم شهدای دفاع مقدس بود آن‌ها نیز جزء مدافعان حرم بودند.

وی ادامه داد: شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس بسیار بابصیرت و نکته بین بودند و در همان زمان در وصیت نامه‌های خود اشاره کرده‌اند که جنگ اصلی پس از این خواهد بود.

خبرنگار جبهه مقاومت ابراز کرد: در دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در جبهه‌ها حضور یافته و ایستادگی کردند، اما جهاد به پایان نرسیده و علت آن فرهنگ عاشورایی و حسینی است و باید دانست که یاد و راه امام حسین(ع) فقط سینه زدن و پیراهن مشکی پوشیدن نیست.

وی افزود: هنگامی که ماجرای سوریه شروع شد به ناگاه موجی رسانه‌ای شکل گرفت مبنی بر اینکه مردم سوریه قیام کرده‌اند و بشار اسد را قبول ندارند، پس از چند ماه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود بیان کرده بودند که ما مطالبات مردم سوریه را می‌دانیم اما آنچه در سوریه می‌گذرد توطئه‌ای خارجی علیه ملت و مردم سوریه است و از این رو کنار این مردم می‌ایستیم.

این راوی دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ سوریه شبهه افکنان دائمی تاریخ شروع به شبهه کرده و این موضوع و اظهار رهبری را زیر سوال بردند و پس از گذشت زمان و بالا گرفتن درگیری‌ها و دفاع از گروه‌های تروریستی مردان مردی از تمام داشته‌هایشان گذشته و برای دفاع به سوریه رفتند.

وی ادامه داد: سردار شهید همدانی در جبهه مقاومت سوریه ایستاد و به مردم این کشور کمک کرد و دمشق سقوط نکرد؛ سعودی‌ها برای سوریه حداقل 25سال فعالیت و تحقیق کردند درواقع باید بصیرت داشت، چراکه دشمن در راستای دستیابی به اهداف خود برنامه ریزی بلندمدت دارد.

شمشادی بیان کرد: دشمن قصد داشت در ورودی شهر مجسمه‌ای از یزید بسازد با سری بریده و نام محل را به یزیدیه تغییر دهد، اما بسیاری از مجاهدان ایستادند تا حرم بایستد و افتادند تا حرم بماند.

وی اضافه کرد: محور مقاومت در زمان‌های مختلف به شکل‌های مختلف وجود داشت و امروز در کشورهای مختلف این جبهه وجود دارد و کسی از بیان آن ترسی ندارد.

این خبرنگار حوزه مقاومت با اشاره به نقش رسانه‌ها در پاسخ به شبهات و سوالات جوانان اذعان کرد: رسانه‌ها باید به سوالات جوانان و شبهات آنان در زمینه جبهه مقاومت و مدافعان حرم پاسخ دهند و زمینه آن را فراهم کنند، چراکه در مقابل در فضای مجازی رسانه‌هایی وجود دارند که ایجاد سوال می‌کنند و همین موارد به شکل گیری فتنه کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: امنیت ما در مرزها محدود نیست و مدافعان حرم مدافعان امنیت ملی ما هستند؛ این قصه و شهادت و جبهه حق و باطل از ابتدای اسلام شکل گرفت و تا امروز ادامه داشته و پس از این نیز تا زمان ظهور ادامه خواهد داشت.

این کارشناس حوزه مقاومت گفت: ما رزمندگانی داشتیم که تا اندازه‌ای به خدا نزدیک شده بودند که حتی نحوه شهادتشان را خود انتخاب می‌کردند و ما در دفاع مقدس و دفاع از حرم شاهد وجود چنین افرادی بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها