خبرهای داغ:
یادواره شهدای فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم در پیرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۵۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، سرهنگ پاسدار سعید جواد‌پور مسوول سیاسی سپاه پیرانشهر در یادواره شهدای فرهنگی پیرانشهر، اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی كه امروز نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، و همه ما به آن افتخار می‌كنیم به بركت اسلام، رهنمودهای خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلای اسلامی، تصریح كرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگ‌ترین نعمت كشور هستند و امنیت امروز كشور مرهون جان‌نثاری‌ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنهاست.

وی با اشاره به عظمت نظام اسلامی در داخل و خارج از كشور، ادامه داد: ایران اسلامی به بركت خون پاك شهیدان، در بیرون از مرزها، استكبار جهانی را به وحشت انداخته و دشمنان را به تكاپو واداشته است.

مسئول سیاسی سپاه پیرانشهر با بیان اینكه امروز ایران اسلامی به بركت مجاهدت‌ شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، تصریح كرد: استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است و امروز دشمنان قسم‌خورده اسلام در برابر جوانانی كه در مكتب امام راحل و رهبری بزرگوار تربیت یافته‌اند به زانو در آمده‌اند و شاهد هستیم هیچ قدرت و جریانی نمی‌تواند مانع پیشروی ملت ایران به سمت قله‌های افتخار و پیشرفت شود.

جوادپور خاطرنشان كرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات