در آئینی عصر روزگذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان و بسیجیان قبور مظهر شهدای هشت سال دقاع مقدس شهرستان بهاباد غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:: شهدا با تاسی به سیره سالار شهیدان با دشمنان زمان از جمله داعش مبارزه می‌کنند و به زودی آنان را شکست خواهند داد.
حجت الاسلام اکبر زارعیان با بیان اینکه شهدا با خون خود آسایش امروز را در ایران اسلامی به‌وجود آوردند، اضافه کرد: مسئولان نیز در این عرصه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را با برنامه‌ریزی درست از میان بردارند.
وی یادآورشد: در دفاع مقدس فرزندان عزیزمان به شهادت رسیدند، خانواده‌های زیادی داغدار شدند، اما اجازه ندادیم انقلاب اسلامی و راه هدایت از خاطر ما برود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بااشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز شکست‌های استکبار جهانی بوده است، گفت: خروش ملت ایران در برابر رژیم منحوس پهلوی و حامی اصلی آن رژیم یعنی آمریکا زلزله‌ای ویرانگر برای استکبار جهانی بود و مستکبران جهان را بر آن داشت تا با برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از صدام جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کنند.
درپایان پس از قرائت زیارت عاشورا قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس فبارروبی و عطر افشانی شد.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات