خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نقش منافقان در شکلگیری و استمرار جنگ تحمیلی و کشتار مردم بی گناه در طول دفاع مقدس را بسیار کلیدی دانست و اظهار داشت: زمینه سازان اصلی جنگ تحمیلی و استمرار آن، منافقان داخلی بودند.
کد خبر: ۹۱۷۸۹۳۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع بسیجیان شرکت فولاد آذربایجان، افزود: همکاری تنگاتنگ منافقان با رژیم بعث موجب آسیب دیدن شهرها، زیرساختهای اصلی و شهادت بهترین جوانان کشور شد. آنها پایه های جنگ تحمیلی را بنا گذاشتند و همین نفوذ و نفاق بود که شکست های ابتدایی، اضطراب، استرس و نگرانی های جنگ را برکشور و ملت ایران تحمیل کرد.

   وی با بیان اینکه تنها منافقان نبودند که از صدام حمایت می کردند بلکه تمام استکبار با تمام ابزار، تجهیزات و نیروی انسانی، مدافع رژیم بعث علیه ایران بودند، ادامه داد: آنچه این اتحاد شیطانی را با شکست مواجه کرد، صبر و استقامت ملت با لبیک گویی به پیام های رهبری بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد سلاح ایمان و اعتقاد با تبعیت از ولایت فقیه را برنده ترین و کاراترین سلاح در برابر دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: این سلاح موجب شد که ما تجارب بسیاری کسب کنیم، طعم استقلال را بچشیم و با عبور از جنگ، تحریمها و تهدیدات، به قدرتی دست یابیم که پهپادهای آمریکایی جرات پرواز حتی در نزدیکی مرزهای ما را هم نداشته باشند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه یادآور شد: امروز کار اصلی، خدمت به ملت و کشور با حرکت انقلابی و مدیریت جهادی است و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید با حفظ وحدت و یکدلی، در برابر جنگ اقتصادی، فرهنگی و نرم دشمن، حرکتی جهادی و انقلابی داشته باشیم و از سوی دیگر با مقابله با نفوذ، مانع از فراموشی آرمانها، دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و رزمندگان، گردیم.

   آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شرکت ده ها نفر از کارکنان بسیجی، به همت حوزه شهید کلاهدوز در شرکت فولاد آذربایجان میانه برگزار شد و در پایان از فرزندان شهدای شاغل در این شرکت، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

ارسال نظرات