مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران :
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای روستای برنجستانک شهرستان سوادکوه شمالی عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، گلزار شهدای روستای پایین برنجستانک از شهرستان سوادکوه شمالی  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عصر دیروز با حضور دکتر طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری،احمد شعبانی فرمانده ناحیه ، امام جمعه و دیگر مسئولان شهری و استانی و با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان عطر افشانی و گلباران شد.

حضرت زینب(س)الگوی مادران و همسران شهدا در دفاع مقدس بود

سمیه طوسی مدیر کل امور بانوان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفع مقدس اظهار کرد: امروز حضور بانوان درهمه عرصه های انقلاب دیده شده و درمراسم غبارروبی شهداء همچنین د ر ۸ سال دفاع مقدس بانوان پابه پای رزمندگان، همسران و فرزندان ایستادگی و صبوری کردند و همین طو ر بعد از خبر شهادت فرزندان و همسران خود استقامت کردند همه اینها الگوی تاریخی دارد این الگو از حضرت زینب (س) منبعث است.

طوسی با اشاره قطعنامه ۵۹۸ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به  نسل جوان را مهم دانست و یادآور شد:کسانی که واقعا در این زمینه اهلیت دارند باید به عنوان راویانی که آن زمانه را درک کردند نقش و حضور موثری داشته باشندتا  این مفاهیم به دست نسل جوان برسد.

در پایان مراسم از همسر و فرزندان شهید وابسته به این گلزار توسط مدیر کل امور بانوان و رئیس مددکاری بنیاد استان تجلیل و لوح تقدیر اهداء شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها