حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی، چهارمین کارگاه مدافعان واجب فراموش شده را در حسینیه عسکریه (پایگاه بقیه الله) با حضور بسیجیان و عامه مردم برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:در این جلسه دهقان ضمن بادآوری مباحث جلسه قبل و اشاره به آیات ۱۰۴ و ۱۱۰ سوره آل عمران و آیه ۷۹ سوره توبه، به ادامه بحث پرداخت و گفت:ما می توانیم با عملکرد امروز خودمان، خودمان را برای ظهور امام زمان محک بزنیم.
وی گفت:جانشین امام زمان زمان، الآن داد می‌زند که نسل شیعه در خطر است، نسل بیاورید، اسراف نکنید، به دنبال تجمل گرایی نباشید، کالای ایرانی بخرید، و توجه به سبک ایرانی اسلامی داشته باشید، باید توجه کنیم که چقدر گوش به حرف می‌دهیم، اگر امام زمان هم بیاید همینجور عمل خواهیم کرد، و وظیفه ما است که خودمان عمل کنیم و در هرکجا خلاف آن را دیدیم امربه معروف و نهی از منکر کنیم.
دهقان ادامه داد: در حدیثی از امام محمد باقر آمده: «در آخرالزمان مردم ریاکاری پیدا می‌شوند که دائماً آیه‌های قرآن و دعا می‌خوانند و اظهار مقدس نمایی می‌کنند، یک مردم تازه به دوران رسیده احمقی هستند، تنها چیزی که آن مقدس مآبان به آن اعتنا ندارند، امربه معروف و نهی از منکر است این‌ها تا مطمئن نشوند که امر و نهی شان به آن‌ها کوچک‌ترین ضرری نمی‌رساند، به آن تن نمی‌دهند تنها به دنبال راه فرار برای آن هستند»
مواظب باشید جزء این گروه افراد نباشیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات