در نشست سیاسی بصیرتی پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

ارزش ها وآرمانهای انقلابمان هیچ گاه کهنه نمی شود/ حفظ عزت و استقلال ملی

دهقان :ارزشها و آرمانهای انقلابمان را حفظ کنیم ، انقلاب اسلامی ما با این ارزش‌ها شروع شد و در طی این ۴۰ سال زدگی‌های ایجاد نکرد الا برای افرادی که ایمان و اعتقاد سست داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:درنشست سیاسی بصیرتی‌ای که پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جمع سرگروه ها، فرماندهان پایگاه ها، اعضای شورا و فرمانده حوزه نرجس خاتون در حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار کرد، خانم دهقان، مربی حلقه صالحین، از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اهداف دشمن در این راستا سخن گفت.
دهقان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درمورد کهنه نشدن ارزش‌ها و آرمان‌های کشورمان بیان کرد:ارزش‌ها و آرمان‌های کشورمان همچون برادری، سادات، شهادت هیچ گاه کهنه نمی‌شوند؛ چون این‌ها ارزش‌های فطری هستند نه موقتی. انقلاب اسلامی ما با این ارزش‌ها شروع شد و در طی این ۴۰ سال زدگی‌ای ایجاد نکرد الا برای افرادی که ایمان و اعتقاد سست داشتند.
وی افزود: ایمان و اعتقاد به دین از جمله اصولی است که در سوره کافرون آمده و برسرآن مذاکره نمی‌کنیم؛ البته با تلاش خود مردم این ارزش‌ها ماندگارشد.
دهقان درخصوص علت فشارآوردن دشمن به کشورمان گفت:اولین چیزی که مقام معظم رهبری برآن تکیه دارند عزت و استقلال ملی است. مردم ما در طی این ۴۰ سال فشار‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و... را تحمل کردند و نگذاشتند دشمن از ما ارزش‌ها را بگیرد و در حالی که هدف دشمن کوتاه آمدن کشور از این عزت بر اثرتحریم‌ها و فشار و عقب نشینی بوده و هست.
وی بابیان این که روش ما از غرب جداست خاطرنشان کرد:ملت ما برسرعزت خود پا نگذاشت و عقب ننشست و استقلال رای خود را فدا نکرد و همه این‌ها با تکیه و نگاه برظرفیت‌های داخلی است که کشور را سرپا نگه داشت چه از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و چه از نظر سبک زندگی؛ و اگر نگاه ما به غرب باشد قطعا باخته ایم؛ چون روش ما از روش غرب متفاوت است. نمونه آن سند ۲۰۳۰ است که شاید برای فرهنگ غرب که در فسادجنسی تحت تهدید است خوب باشد، ولی با فرهنگ ما سازگار نیست.
دهقان درخصوص این که یکی از علل پیروزی ما در انقلاب اسلامی استفاده از فکر و اندیشه‌ی جوانان بود گفت:در دوران جنگ کشورمان با تمام مشکلاتی که داشت و با وجود تازه بودن انقلاب و در حالی که ۸۰ کشور به عراق نیروی انسانی و تسلیحات می‌دادند، ما با دست خالی، ولی با اتکا به جوانان و ایمان راسخ توانستیم کشور را حفظ کنیم. نمونه آن فرماندهی جنگ به دستِ جوانانی همچون حسن باقری هاست که با وجود سن کم، هدایت گر و حافظ انقلاب شدند. الان این مسئله باید پررنگ شود.
وی در آخر گفت:مذاکره با امریکا نشان دهنده‌ی اثر فشار و تحریم‌ها برمردم و جامعه است که این خود ضعف را می‌رساند و ما باید گوش به فرمان رهبر و، ولی زمان باشیم. اگرمردم بصیرت داشته باشند می‌دانند که آمریکا بار‌ها تعهد بسته، اما پای بند تعهداتش نبوده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات