مسئول فرهنگی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از ویژه برنامه گرامیداشت روز سرباز در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۴۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شهرکرد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندهان و مسئولین، ویژه برنامه گرامیداشت روز سرباز در این ناحیه برگزار شد.

وی، افزود: جوانان رشيد اين مرزو بوم در هشت سال دفاع مقدس به ندای رهبر خويش لبيك گفتند و در صحنه‌های مبارزه شجاعت و دلاوری‌ها آفريدند و دشمنان اين سرزمين را به شكست وادار كردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شهرکرد، ادامه داد: الگوی جوانان شهید ما در دوران مقدس جوان رشيد كربلا حضرت علی اكبر (علیه السلام) بود كه نتوانست تنهايی مولای خود را تحمل كند و به عنوان اولين جوان هاشمی اجازه ميدان گرفت،و تا مرزشهادت از اسلام و امام زمانش دفاع کرد. جوانان ما هم در دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و ولایت  و برای شهادت و ايثارگری لحظه شماری می كردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شهرکرد به نقش جوانان و سربازان اشاره كرد و افزود: امروز نيز ما بايد از حضرت علی اكبر (علیه السلام) و شهدای عزيزمان درس ايستادگی و مقاومت ياد بگيريم و با لبيك گویی به ندای مقام معظم  ولايت و رهبری در هر سنگر كه نياز به فداکاری باشد  به نحو احسن انجام وظيفه کنیم.

گفتنی است: این برنامه معنوی و تفریحی که در آستان مقدس امامزاده شیخ بهاءالدین محمد(علیه السلام) شیخ شبان برگزار شده بود پس از سخنرانی فرماندهان و مسئولین و برنامه های مفرح فرهنگی با اقامه نماز جماعت و ضیاف نهار پایان پذیرفت.

ارسال نظرات