مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی فرمانده سپاه شاهرود در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر به همت پایگاه فجر حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی فرمانده سپاه شاهرود در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر به همت پایگاه فجر حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ع) و تجلیل از ایثارگران و جانبازان با بیان اینکه هر چه امروز در منطقه رخ می دهد به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس است افزود: فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت امروز سرلوحه برنامه های همه آزادی خواهان است و گروه های مقاومت منطقه با همین فرهنگ در راستای کارهای خود به پیش می‌روند.
وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در یمن گفت: این مردم پنج سال زیر بمباران بودند اما امروز می بینید که پهپادهای آنان عربستان را زیر فشار قرار داده است و این یعنی با دست خالی در برابر قدرتمندان عالم ایستادن و این فرهنگ دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود تاکید کرد: رمز موفقیت امروز کشور و همه آزادی خواهان جهان در مقابل مشکلات و ظلم های استکبار استقامت و پایداری با ایمان به وعده های الهی است.
لازم به ذکر است: این پایگاه در طول هفته دفاع مقدس هرشب با تدارک سفره ای ساده از جنس و حال و هوای سفره جبهه ها و دوران دفاع مقدس و با هدف یادآوری خاطرات و سبک زندگی
رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل از برادران و خواهران پذیرائی می نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها