راحمی در نشست بصیرتی پایگاه ولایت حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی یزد:

دین،همبستگی مردم و رهبری باعث پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد

پایگاه ولایت، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی، هفته دفاع را با سخنرانی راحمی و با حضور مسئول خواهران دفتر نمایندگی سپاه الغدیر گرامی داشت.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: پایگاه ولایت، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی، هفته دفاع را با سخنرانی راحمی و با حضور مسئول خواهران دفتر نمایندگی سپاه الغدیر گرامی داشت.
در این نشست راحمی گفت:هفته دفاع ارج نهادن به همه پاکیها، خوبیها، شرافتها، فداکاری‌ها و ایثارگری است که رزمندگان در جنگ ۸ ساله عراق نشان دادند و گرامیداشت هفته دفاع، گرامیداشت غیرت و حضور در صحنه مردان شریف و متدین ایران اسلامی است.
وی گفت:مردم ایران در زمان جنگ، مشکلات را تحمل کردند، ولی مرز و بوم را با چنگ و دندان حفظ کردند و زن‌ها  در پشت میدان به کار خدمت رسانی پرداختند و همین‌ها باعث شد که صدام که گفته بود:هفته آینده در تهران مصاحبه خواهم داشت، بعداز ۸ سال اعلام کرد ایرانیان در طول ۸ سال هیچ چیز از دست ندادند.
راحمی ادامه‌داد:صدام در ابتدای جنک گفته بود:اگر ایران بتواند خرمشهر را پس بگیرد، ما کلید بصره را به آن‌ها میدهیم و به لطف خدا این اتفاق افتاد و خرمشهر را پس گرفتیم.
راحمی با بیان اینکه دین،همبستگی مردم و رهبری باعث پیروزی در زمان جنگ شد خاطر نشان کرد:  امروز، نیز برای پیروزی در همه زمینه‌ها باید این ۳ چیز را حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار