دوره های آموزشی تسهیلگری و کلاس های آموزشی محصولی ویژه کارشناس مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز خراسان رضوی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه مورخ 27،28 و 29 شهریورماه 1398 در مجتمع امامت و محل بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) واقع دروکیل آباد 63 برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۷۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛   روز گذشته دوره آموزشی تسهیلگری به صورت تئوری و عملی در چندین نوبت با تدریس مدرسین مجرب و بومی استان، جناب مهندس غلامرضا عبدی و سرکار خانم مهندس نوباغی انجام شد که در این دوره مهندسان کشاورزی، کارشناس مربیان و مسئولین کانون‌های بسیج مهندسین کشاورزی و. منابع طبیعی شهرستان‌های خراسان رضوی برای یادگیری  تسهیلگری شرکت کردند و آموختن اصول علمی‌سازی کشاورزی و انتقال دانش حاصل از تجربه، تحقیق و پژوهش به کشاورزان که هدف اصلی تشکیل این دوره آموزشی نیز می‌باشد را فرا گرفتند.

    امروز نیز کارگاه‌های آموزشی محصولی (زعفران، گندم وجو) در چندین نوبت به طور همزمان تشکیل شد که مدرسین این کارگاه‌ها مهندس حبیب شیخ و دکتر رضوی از مرکز تحقیقات استان خراسان رضوی بودند و کارشناسان اصول علمی و بروز کاشت، داشت و برداشت و آبیاری نوین این محصولات را فراگرفتند. روز جمعه اختتامیه این دوره‌ها با برگزاری کلاس آموزشی کلزا انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها