فرمانده سپاه غدیر تبریز:

کسی جرات حذف نام شهدا را ندارد

فرمانده سپاه غدیر تبریز با اشاره به ایثار و رشادت های شهدا در جنگ تحمیلی گفت: کسی جرأت حذف نام شهدا را ندارد چون انقلاب اسلامی ایران با یاد و نام شهداء زنده و پابرجاست.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۶۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی در آیین غبار روبی مزار شهدای بقائیه مارلان، اقتدار و پیشرفت های امروز جامعه را در تمامی ابعاد مرهون خون پاک و مطهر شهدا دانست و افزود: تا دیروز آمریکا جنایتکار برای ما خط و نشان می کشید اما لان به برکت خون شهدا پهباد چند صد میلیون دلاری آمریکا با موشک های ایرانی نابود می شود و آن ها حتی قدرت شلیک یک گلوله کلت را هم ندارند.

وی با اشاره این مطلب که ایران تنها نیست بلکه کشورهای عراق، بحرین، یمن، لبنان و فلسطین و ... در کنار ایران هستند تاکید کرد: در صورت تجاوز به خاک ایران با اذن فرماندهی کل قوا تمامی مواضع اسرائیل و امریکا در چشم به هم زدنی  با خاک یکسان خواهد شد.

عباسی در پایان با قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور در گلزار شهدا را میثاق با شهدا خواند و اظهارداشت: با پاسداران و بسجیان تا آخرین قطه خون مان ادامه دهنده راه شهداء هستیم و به کسی جراّت حذف نام و یاد شهدا را نمی دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار