خبرهای داغ:
نجفی گفت: فرهنگ شهادت مملو از شور و شعور و ایثار و غیرت دینی است و همه این نکات را باید امروز برای یاری انقلاب و ولایت در خود افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با حضور جانباز پاسدار آقای نجفی و خواهران بسیجی در پارک بانوان نرگس شهر قزوین برگزار گردید.

نجفی از راویان دوران دفاع مقدس در این گرد هم آیی بیان کرد: برای شناخت بهتر دفاع مقدس، باید از سیره شهدا و فرهنگ شهادت یاد کرد و با آنها عجین شد.

وی ادامه داد: فرهنگ شهادت مملو از شور و شعور و ایثار و غیرت دینی است و همه این نکات را باید امروز برای یاری انقلاب و ولایت در خود افزایش دهیم.

نجفی تبیین کرد؛ سیره شهدا یادآور این است که هرگز نباید در برابر دشمنان سر خم کرد، رزمندگان اسلام ۸ سال با دستان خالی و تنها با قوه ایمان در برابر تمام دنیا که خواهان از بین رفتن انقلاب بودند ایستاندند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دهه 60 با کمک خداوند خرمشهر را آزاد کردیم، در این دوران در حال آزاد سازی منطقه خاورمیانه هستیم.

سلاح ما قوه ایمان است

نجفی در خاتمه یاد آور شد: بصیرت لازمه شناخت ولی و حجت خداست، اگر میخواهیم در همه زمینه ها به رشد برسیم باید گوش به فرمان رهبری معظم باشیم .

 

گفتنی است درپایان از خانواده شهدا با اعطای لوحی،قدردانی شد.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها