خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اربعین حسینی یک حرکت بین المللی و در جهت دینی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی، جهاد فی سبیل الله، حب، عشق و مسائل روانی کارآمد است.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۸۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با موکب داران اربعین حسینی اظهار کرد: ارائه گزارشات خوب است اما طبعا این آمار و ارقام چیزی نیست که در گزارش ها بگنجد زیرا کیفیت عشق به خدا و محبت به امام حسین علیه السلام با قلم، آمار و زبان قابل گفتن نیست و این بسیار مهم است.

 

وی عنوان داشت:  اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بنا به اسنادی که موجود است، اعم از احادیث، روایات، تفسیر آیات قرآن و آنچه که از زبان پیغمبران قبل از اسلام و اسنادی که در نظام خلقت وجود دارد، دارای شخصیتی استثنایی است.

 

عبادی اضافه کرد: اگر بشر در طول و عرض تاریخ جستجو کند تا شخصیتی چون ابا عبدالله الحسین پیدا کند، قطعا نمی تواند.

 

وی بیان داشت:  امروز اربعین حسینی یک حرکت بین المللی و در جهت دینی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی، جهاد فی سبیل الله، حب، عشق و مسائل روانی کارآمد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خشونت، ویرانی کشورها، کشتن کودکان و آواره کردن مردم تِز فرهنگ غرب است اما در مقابل این تِز، زحمات و تلاش های شما قرار دارد که معنی آن عشق، محبت، از خودگذشتگی، تواضع و خدمت گزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد:  هسته مقاومت در مقابل ظلم و یزید، تِز حسینی است، نه تنها برای مسلمانان و شیعیان، بلکه برادران اهل سنت، زرتشتی، مسیحی، ارمنی و همه آنهایی که به نحوی ارزش ها و آزادی ها برای آن ها مطرح است برای مقابله با ظلم، به کاروان حسینی می پیوندند.

 

وی ادامه داد:  در اخلاق، رفتار و مدیریت ما، ده ها مشکل وجود دارد و این هیچگونه ربطی به انقلاب، اسلام، عدالت و امام حسین(علیه السلام) ندارد، لذا ما باید خود را درست کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها