پیشکسوت دفاع مقدس:

تبعیت از ولایت باید سرلوحه امور باشد

یکی از یادگاران دفاع مقدس در جمع دانش آموزان دبیرستان امامت لردگان، تبعیت از ولایت را سرلوحه امور دانست و گفت:سند گام دوم انقلاب برنامه و نقشه راه 40 ساله دوم انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۷۸۵۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، امرالله کمکی از کارشناسان مسایل سیاسی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در نشست روشنگری تبیین گام دوم انقلاب گفت: امروز سند گام دوم انقلاب برنامه و نقشه راه 40 ساله دوم انقلاب اسلامی است .

وی افزود: آحاد مردم و مسئولین بویژه شما دانش آموزان باید همواره دستورات ولی و رهبر جامعه اسلامی را سرلوحه تمام امورات خود قرار داده و در همه عرصه های زندگی خصوصا تعلیم و تربیت از آنها بعنوان نقشه راه استفاده کنید.

کمکی خاطر نشان کرد: امروز معلمان، مهندسانِ گام دوم انقلاب هستند و ما باید این مسیر و نقشه راه را طی کنیم و طبق دستور رهبر معظم انقلاب جوانان باید به دنبال علم و پژوهش باشند تا در همه زمینه های سیاسی, اقتصادی , فرهنگی , اجتماعی , نظامی و... قدرتمند شوند.

این کارشناس مسایل سیاسی، تاکید کرد : ملتی که به دنبال علم و دانش باشد قدرتمند خواهد بود و اگر از علم فاصله گرفتیم دیگران بر ما حاکم خواهند شد.

.وی گفت: یکی دیگر از مواردی که مورد تاکید رهبر انقلاب است توجه به معنویت و اخلاق است و علم بدون اخلاق در جامعه فساد می آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار