همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی در بروجن

به مناسبت ایام دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی از خانواه شهدای روحانی در شهرستان بروجن سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن به همراه فرمانده گردان امام حسین (علیه السلام) این شهرستان با خانواده های معظم شهدای روحانی؛ شهید فریدون کشاورز گندمانی و شهید علی جوی ده چناری دیدار و گفتگو کردند.

در این سرکشی خانواده های معظم شهدا خاطراتی را از زندگی و شهادت فرزندانشان بیان کردند.

در ادامه حجت الاسلام علی دهقانی با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجن افزود : خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: یکی از برنامههای مورد تأکید، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که این برنامه بهطور مستمر در حال انجام می باشد.

ارسال نظرات