خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مردم 100 درصد تحت فرمان رهبر بودند و هیچ تبلیغی این اعتماد عمومی را نمی شکست، آرزوی امام سربلندی و عزت این ملت بود و می گفت آنکه آرزوی تحقیر ما را دارد جایی در کشور ما ندارند، اتحاد حول محور التزام عملی به فرامین امام راحل(ره) ما را به پیروزی رساند.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای داغلان از توابع شهرستان تاکستان اظهار کرد: یکی از عللی که ای برنامه ها توسط دلداگان شهدا انجام می شود این است که شهدا ادامه دهنده راه امام حسین هستند، اگر نه در این کشور جنگ های زیادی رخ داده و جوانان زیادی از این مرز و بوم فدا شده اند ولی نام این شهدای عزیز امروز در مرز و بوم این کشور یاد می شود چرا که به امام حسین اقتدا داشتند.

وی با اشاره به رویداد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جنگی بود که به ملت ما تحمیل شدو فردی آمده بود استقلال را از ما بگیرد، سردمدار این حمله به صراحت اعلام کرد هدف من از این جنگ از بین بردن نظام حاکم بر این کشور است، یعنی دشمن تا این حد از تهاجم و پیروزی نبرد خود مطمین بود، هدف دیگری که صدام اعلام کرد این بود که گفت ترجیح می دهم در همسایگیم 5 کشور باشد به جای یک کشور به نام ایران، یعنی می خواست هویت ایران را از بین ببرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: جالب است بدانید در آن زمان اکثریت قدرت های دنیا به طور قاطع از صدام و اهدافش حمایت کردند و هیچ محدودیتی جز بمب اتم برای صدام قائل نبودند.

شاهرخی یادآور شد: زمانی که صدام با آن توان نظانی به ایران حمله کرد هیچ حرفی از حقوق بشر نبود، رسانه های بزرگ دنیا و دول غربی مدعی در این زمینه کاملا سکوت کرده بودند و حتی صدام در حلبچه مردم خودش را قتل عام کرد و هیچ مرجع بین المللی به این اقدام اعتراضی نداشت، لذا مردم ما با دست های خالی در برابر چنین توحشی حماسه آفریدند.

این مسوول بیان کرد: به لطف خدا و با ایستادگی و مقاومت این ملت در پایان این دیکتاتور وحشی به رییس جمهور ما نامه زد که آنچه شما می خواهید را من قبول کرده و می پذیرم و بوش پسر گفت علت نفرت آمریکا از صدام این است که پیروزی را در سینی گذاشت و تقدیم ایرانی ها کرد.

این مقام ارشد نظامی یادآور شد: ما در استان قزوین دارای 3 هزار شهید هستیم که در واقع سرمایه عظیم این ملتند، این شهدا پیامی دارند، این تعداد یعنی 6 هزار مادر و پدر عزیز از دست داده و این عزیزان هرگز شکوه نکردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در آن دوره زمانی مردم 100 درصد تحت فرمان رهبر بودند و هیچ تبلیغی این اعتماد عمومی را نمی شکست، آرزوی امام سربلندی و عزت این ملت بود و می گفت آنکه آرزوی تحقیر ما را دارد جایی در کشور ما ندارند، اتحاد حول محور التزام عملی به فرامین امام راحل(ره) ما را به پیروزی رساند.

سردار شاهرخی یادآور شد: دشمنی که جنگ را به ما تحمیل کرده ضره ای تغییر عقیده نداشته است با همان وقاحت می گوید که در مقابل این نظام می ایستیم ، دشمنی که صدام را تجهیز کرد امروز می خواهد هویت ما را از ما بگیرد، امروز در پیچ تاریخی قرار داریم که اگر از این پیچ با موفقیت عبور کنیم ان شا الله زمینه ظهور امام زمان را فراهم خواهیم آورد.

1004/پ30/ب

 

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها