همزمان با هفته دفاع مقدس:

برگزاری میهمانی لاله ها در شهرکرد

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس،گلزار شهدای شهر شهرکرد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، عموم مردم و خانواده معظم شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده سپاه شهرکرد، با اشاره به فلسفه غبارروبی وعطر افشانی مزار مطهر شهدا گفت: یکی از دلایل این است که حاضرین، از معنویت شهدا بهرمند شوند.

وی افزود: غبارروبی حرم معصومین و امامزاده ها نیز هم برای کسب معنویت است. ما در این مراسمات حضور پبدا می کنیم که از برکات شهدا بهره مند شویم چون شهدا نیازی به غبارروبی ما ندارند و ما باید از انها درس بگیریم و آن هدفی که شهدا داشتند حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که جانشان را فدا کردند چه شهدای دفاع مقدس، چه شهدای هسته ای، چه شهدای مدافع حرم هدفشان این بود که ما در حفظ انقلاب کوشا باشیم.

انصاری اظهار داشت: حضور در بعضی مکان ها و زمان ها خود بوجود آورنده معنویت و افزایش بنیه اعتقادی در انسان است و حاضر شدن بر سر مزار مطهر شهیدان یکی از بهترین مکان ها برای بدست آوردن این مهم است.

انصاری درپایان با اشاره به درسهایی که شهدا به ما دادند فرمودند: ما نباید از شهدا غافل شویم چون آنها هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس، مردم  شهید پرور و مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرکرد با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند. 

حاضرین در آئین غبارروبی از گلزار مطهر شهدا با نثار شاخه های گل و عطر افشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

ارسال نظرات