رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره شهدای رسانه ای در بابلسر:

ذات کشور های اروپایی امریکایی قتل و غارت است / رسانه ها خطرات تکیه به غرب و استکبار را برای مردم بازگو کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره شهدای رسانه ای در بابلسر با اشاره به تغییر مفهوم و هندسه قدرت در منطقه گفت:نمایش اقتدار جبهه مقاومت از دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۷۸۴۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور در بابلسر آغاز شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس نخستین یادواره شهدای رسانه ای کشور با محوریت شهید هادی باغبانی با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با شعار «رسانه، رسالت زینبی، زمینه‌سازی برای ظهور برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و  یاد و خاطر شهدی انقلاب بویژه شهدای رسانه، انقلاب اسلامی را یک حادثه بزرگ در جهان دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیام ها و دستاوردهای بزرگ و راهبردی را به دنبال داشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ساقط شدن حکومت منحط و پوسیده پهلوی که در آن تاریخ مدافع منافع آمریکا و صهیونیست در منطقه غرب آسیا بود نه تنها یک دستاورد محسوب می شد اظهار کرد: شکل گیر نظام علوی و جمهوری اسلامی ایران هم از دستاورهای عظیم امام راحل بود.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین کشور در ادامه دستاورهای انقلاب اسلامی را فراوان دانست و افزود:بخشی از دستاوردهای انقلاب در اوایل پیروزی و یا در ماه های اول شکل گیری انقلاب قابل رویت بود اما بخشی از در فضای راهبردی اتفاق افتاد. 

سردار سلیمانی با بیان اینکه سال ها زمان برد تا شاهد دستاوردهای راهبردی انقلاب باشیم، اضافه کرد: امروز که چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی میگذرد شاهد تغییر مفهوم قدرت در دنیا هستیم .

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه امام نه با توسل به سلاح و گلوله بلکه با راهبرد غلبه خون بر شمشیر و با تکیه بر نیروی ایمان مردم  توانست بر رژیم قدرتمند و مسلح پهلوی پیروز شود، افزود:امام قدرت معنوی و قدرت نرم را شناسایی کرد و مردم را به میدان آورد و توانست برای اولین بار در تاریخ بشریت مفهوم قدرت را تغییر دهد.

 سردار سلیمانی در همین رابطه به تشریح مفهوم تغییر قدرت پرداخت و گفت:اگر امروز شما می بینید قدرت جبهه مقاومت به لحاظ محاسباتی در مقابل ائتلاف که در برابر او ایستاده اند ، قابل مقایسه نیست بخاطرگام نهادن در همان راهی است که انقلاب اسلامی آن راه را طی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور قدرت و شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه را یکی از مهم ترین دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد:قدرت های نظامی دنیا بعد از پیروزی انقلاب فاقد کارایی در معادلات بین المللی و دخالت در سرنوشت کشورها هستند چرا که انقلاب تغییر هندسه قدرت بود.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود نقش شهدای رسانه ای را راهبردی  خواند و با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا و  تدابیر رهبر معظم انقلاب در بین مسلمانان شناخته شده است، افزود:عملکرد خوب رسانه های انقلابی در داخل و خارج از کشور باعث شد تا تدابیر معظم له در کانون توجه ملت ها قرار گرفته و این از بزرگترین دستاوردها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح براینکه  امروز  انقلاب اسلامی با عملیات پیچیده دشمن روبرو است، وظیفه رسانه های انقلابی را مهم  دانست و یادآور شد: رسانه ها در نشان دادن  حقیقت های بزرگ به مردم نباید کوتاهی کنند و  خطرات تکیه کردن به غرب و استکبار را برای مردم بازکو کنند.

سردار سلیمانی در همین رابطه ادامه داد: با توجه به اینکه استکبار و کشورهای وابسته به آن چیزی  جز چپاول و غارت اموال مسلمانان دستاورد دیگری ندارند  لذا رسانه ها باید چپاولگری آمریکا را برای مردم بازگو و چگونگی شکل گیری حکومت در امریکا را برای مردم تبیین کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رسانه های انقلابی را مسئول تبیین مسائل کشور برای مردم خواند و با اشاره به اینکه بیشترین قتل و غارت در دنیا توسط اروپایی ها و آمریکایی ها انجام می شود، تاکیدکرد:شهدای رسانه برای امنیت روانی مردم  جان خود را فدا کردند لذا در دورانی که هجمه های سنگین علیه ملت در جریان است رسانه های دیگر در کنار رسانه های انقلابی قرار گیرند.

سردار سیلمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به امنیت ایران آن را مثال زدنی دانست و  تصریح کرد: این امنیت با دلار به دست نیامد بلکه با خون شهیدان، ایثارگری رزمندگان، صبر و بردباری خانواده های شهدا، همراهی و همگامی ملت بزرگ ایران و رهبری امامین امت بدست آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع اصحاب رسانه کل کشور با تاکید براینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) استمرار دارد، خاطر نشان کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودند در چهل سال دوم انقلاب شاهد پیروزی های بزرگ برای انقلاب و شکست خفت بار استکبار و کشورهای وابسته به آن  خواهیم بود.

سردار سلیمانی در پایان سخنان خود با اشاره به فشارهای دشمنان ، افزود: راه انقلاب یک راه مشحون از موفقیت هاست و لذا گشایش در مشکلات و آسایش ها از گذرگاه همین سختی ها می گذرد چرا که خدا در قران فرمود ان مع العسر یسرا.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با یادآوری افتخارات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: حضور در عملیات های مختلف از جمله والفجر ۸ از افتخار آفرینی های رزمندگان مازندرانی است.

سردار سلیمانی در پایان ضمن قدردانی از همه دست اندکارن برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور ،هدف این یادواره ها را ادامه دادن راه شهدا خواند و گفت:برگزاری چنین مراسماتی این نکته را متذکر می شود که از آرمان های امام و شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری فاصله نگیریم.

به گزارش بسیج ،در ادامه مراسم از دو مستند با عنوان «مستند ناتمام» کار ناتمام شهید «هادی باغبانی» و مستند «گل چه پایان قشنگی دارد» کاری از «مجید قربانی» رونمایی شد.

اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور در بابلسر آغاز شد

همچنین  خانواده شهید باغبانی شهید مستند ساز که در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید، تقدیر بعمل آمد.

گفتی است،از 221 شهید رسانه در کشور، 23 شهید متعلق به مازندران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار