خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: امروزه درصد زیادی از مشکلات ما نشانه سوء تدبیر است نه تحریم و اگر مدیریت و اقتداری باشد کار به جایی می رسد فرزندان ما تا بیخ گوش اسرائیل نفوذ می کنند و با واسطه فرمانده ارشد روسیه در سوریه آنها را تهدید به نابودی می کنیم و پهپاد آنان را روی هوا می زنیم و جرأت نمی کنند کوچک ترین واکنشی نشان دهند.
کد خبر: ۹۱۷۸۴۴۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

‍ ‍ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حسین خسروی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان(عج) و شهدای گمنام طبس گفت: آمریکایی ها ابتدای انقلاب به گمان خود قرار بود بیایند و در تهران جماران را بمباران و گروگان های خود را آزاد کنند ولی در طبس با دست غیبی خدا روبه رو شدند و مفتضحانه شکست خوردند و فرار کردند.

وی خاطر نشان کرد : ابتدای انقلاب آمریکا به دنبال تسلط بر ایران و منطقه بود اما امروز وضعیتشان به جایی رسیده است که نه تنها بر ایران تسلط ندارند بلکه منطقه را هم از دست داده اند و اگر ترامپ بخواهد وارد عراق شود باید چراغ خاموش وارد شود.

خسروی خاطر نشان کرد: زمانی که داعش داشت بر عراق مسلط می شد نوری مالکی نخست وزیر عراق با ذلت از آمریکایی ها تقاضای کمک کرد ولی کسی جوابش را نداد اما زمانی که از ایران درخواست کمک کرد ایران سیطره داعش را با قدرت از روی زمین از بین برد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت : مدیری که در جامعه به دنبال حواشی باشد و به جای پرداختن به اصول به گفته امام علی (ع) به حواشی بپردازد از عوامل سقوط دولت ها و حکومت هاست. مشکل جامعه ما معیشت ، مسکن و اشتغال در جامعه است نه ورود زنان به باشگاه یا موتور سواری زنان.

حسین خسروی تاکید کرد : حذف کردن اسم شهید از تابلو ها مسائل حاشیه ای است ما در پایتخت ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم و اگر دنبال خدمت هستیم باید نقاط حادثه خیز را اصلاح کنیم.

وی افزود : امروزه درصد زیادی از مشکلات ما نشانه سوء تدبیر است نه تحریم و اگر مدیریت و اقتداری باشد کار به جایی می رسد فرزندان ما تا بیخ گوش اسرائیل نفوذ می کنند و با واسطه فرمانده ارشد روسیه در سوریه آنها را تهدید به نابودی می کنیم و پهپاد آنان را روی هوا می زنیم و جرأت نمی کنند کوچک ترین واکنشی نشان دهند.

وی عنوان کرد : اگر ولایت پذیری در کشور ما تقویت شود مشکلات ما حل می شود ، چرا به گفته رهبری ما در فروردین ۹۸ که گفت مجلس آمریکا در سال های ۹۶ و ۹۷ ، ۲۲۶  لایحه ضد ایرانی صادر کرده است ولی مجلس ما در مقابله به مثل چه کار کرده است.

خسروی گفت : جوانان بدانید به گفته رهبر انقلاب چهل سال دوم از چهل سال اول راحت تر است زیرا ما با تجربه تریم و از امکانات بیشتری برخورداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها