فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)گفت: اکنون نیز همانند دوران دفاع مقدس آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۸۴۴۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛سردار جهانبخش کرمی در برنامه هفته دفاع مقدس استانداری با تبریک هفته دفاع مقدس به تمامی مردم و بسیجیان اظهار کرد:نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار پررنگ وحائزاهمیت بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب در برهه ای از زمان اتفاق افتاد که دو ابرقدرت بر جهان حاکم بود وجهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود،خاطرنشان کرد:در این برهه ایران نیز در اختیار آمریکا قرار داشت.

 

سردار کرمی با اشاره به آغاز جنگ در 31 شهریور، افزود: امام همه مردم را در دفاع مقدس به صحنه آورد و این هنر امام خمینی (ره) بود.

 

وی با بیان اینکه جنگ کار چندین لشکر نبود یک امت در جنگ حضور داشتند، خاطر نشان کرد: حضور تمامی مردم در کنار امام بود که توانست سرنوشت جنگ را مشخص کند.

 

وی با اشاره به این جمله امام خمینی که  ما آمریکا را زیر پا میگذاریم تصریح کرد:همگی شاهد آن هستیم که چگونه فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس دستگیر کردند

 

سردار کرمی با اشاره به بیانات رهبری در اول سال که فرمودند: جنگ رخ نخواهد داد ولی نیروهای مسلح ما آماده هستند، بیان کرد: همه ما شاهد بودیم که چگونه برادران ما پهپاد آمریکایی که ادعا داشتند هیچ ابر قدرتی قادر به شناسایی آن نیست را زدند.

 

وی با اشاره به فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام عنوان کرد: امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و هسته های مقاومت در کشور های اسلامی حضور دارند.

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه نقش امت و مردم در انقلاب و جنگ بسیار زیاد بود تصریح کرد: امام میگوید آفرین بر شما ملت ایران که مانند شما حتی در زمان رسول الله هم وجود نداشت.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور همه جانبه مردم در انتخابات، مقابله با فتنه ها، دفاع مقدس و تمامی جبهه ها ابراز کرد: مردم در تمامی جبهه ها و به خصوص 9 دی با فتنه  مقابله کردند.

 

وی با اشاره به حضور فعال رزمندگان زنجانی در عملیات کربلای 5 بیان کرد: رزمندگان زنجانی در همه عملیات ها از جمله عملیات کربلای 5 حسین وار جنگیدند.

ارسال نظرات