خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):
فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در مراسم تودیع و معارفه گفت: اقدام بسیج در جهت محرومیت زدایی در شرق اصفهان چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۹۱۷۸۴۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، سرهنگ حسن عجمی امروز در مراسم تودیع و معارفه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: بسیجیان شرق اصفهان فعالانه و آگاهانه در راه رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند.

فرمانده سابق ناحیه امام علی(ع) افزود: بسیج منطقه شرق اصفهان تا حد توان در کنار مردم است و تلاش می کند تا بتواند مشکلات منطقه را شناسایی و در جهت رفع ان براید.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده این ناحیه در طول مدت فرماندهی خود، اظهار کرد: اعزام بسیجیان به اردوهای زیارتی و فرهنگی، برگزاری یادواره های شهدا در سطح حوزه و پایگاه و همچنین برنامه های کیفی فرهنگی ، بخشی از فعالیت های ناحیه بود.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه بسیج در طرح مبارزه با سالک موفق بوده است، تصریح کرد: مبارزه با سالک با حضور بسیجیان به صورت جهادی انجام شد و نقش مهمی در پیشگیری از بیماری سالک در منطقه بود.

فرمانده سابق ناحیه امام علی(ع) به فعالیت های صورت گرفته در این ناحیه اشاره و بیان کرد: کمک 500 میلیون تومانی کمک غیر نقد و 100میلیون تومانی نقد به سیل زدگان، تقدیم 6 عدد کانکس به زلزله زدگان، تعمیر 20 خانه محروم، ساخت 5 منزل محروم، ساخت دو خانه عالم، توزیع بسته معیشتی، افتتاح  و به کار گیری 40 صندوق قرض الحسنه و همکاری بسیج در محرومیت زدایی در منطقه شرق اصفهان بخشی کوچک از فعالیت های صورت گرفته در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار